خطیب موقت نماز جمعه اردل گفت: از مواردی که شکاف در حاکمیت، شکاف بین مردم و حاکمیت، شکاف میان نخبگان سیاسی و امتداد آن در جامعه می‌شود باید جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۲۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید بهرامی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردل با اشاره به حادثه انفجار معدن در آزادشهر اظهار کرد: این مصیبت بزرگ را به خانواده بازماندگان تسلیت می‌گوئیم و برای جان‌باختگان علو درجات را از خداوند بلندمرتبه خواهانیم.

 وی به  18 اردیبهشت‌ماه سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) اشاره و با تبریک روز جوان تصریح کرد: جوانی فصل شورانگیز زندگی و مظهر نشاط و سازندگی است.

خطیب موقت نماز جمعه اردل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان گفت: برافراشتن پرچم تمدن نوین اسلامی بدون وجود نسل جوان و نخبه، امکان‌پذیر نیست و جوان امروز از جوانان انقلابی روزهای نخستین پیش‌رو‌تر است و امروز دشمن این را فهمیده و با همه ابزارهای تبلیغی و شگردهای گوناگون به دنبال فروریختن پایه‌های ایمان، جوان انقلابی است.

بهرامی عنوان‌کرد: شجاع، متدین، دارای ابتکار، پیشگام، خودباور و غیرت‌مند و با‌سواد بودن از مهم‌ترین خصوصیات نسل جوان جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به دیدار کارگران با مقام معظم رهبری گفت: بر اساس فرمایشات رهبر گرانقدر در این دیدار، نقش و حضور مردم در صحنه، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران اسلامی شده است و حضور مردم در این ایام کاهش‌دهنده توطئه‌ها است.

بهرامی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری و با اشاره به فرمایشات رهبر گرانقدر ایران اسلامی گفت: شعارها را طوری انتخاب کنید که همه بدانند شما می‌خواهید از قشرهای ضعیف کشور حمایت کنید.

خطیب موقت نماز جمعه اردل با اشاره به پرهیز از دو قطبی‌سازی فضای انتخابات گفت: این مسئله باعث شکاف در حاکمیت، شکاف بین مردم و حاکمیت، شکاف میان نخبگان سیاسی و امتداد آن در جامعه می‌شود.

وی به سالروز تشکیل بسیج سازندگی اشاره و تصریح کرد: 17 اردیبهشت‌ماه سال 79 به دستور رهبر گرانقدر اسلام مجموعه بسیج سازندگی با هدف محرومیت‌زدایی، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برای خودسازی و کمک به دولت در آبادانی و سازندگی کشور راه اندازی شد.

ارسال نظرات