مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس،با اشاره به اینکه مسئوولان و نماینده ها،باید توجه بیشتری به قشر فرهنگ جامعه داشته باشند گفت:معلم‌و قشر فرهنگ ،پرورش دهنده تربیت انسان در جامعه را بر عهده دارد،که میتوان گفت آموزش و پرورش،پرچمدار صیانت کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۱۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،محمدر ضا بهمنش،مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، که به مناسبت هفته معلم پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان سخنرانی کرد،ضمن قدردانی از زحمات معلمان و مربیان اظهار داشت:معلمین و مربیان جامعه همچون تک ستاره هایی هستند،که در آسمان علم ودانش  میدرخشند.

وی با بیان اینکه هفته معلم،هفته عشق و ایثار است اضافه کرد:معلمان افرادی دلسوز و عاشق در راه پیشرفت جامعه هستند و هیچ‌مقامی بالاتر از مقام معلم نیست.

بهمنش،با سوال قرار دادن اینکه، معلم با کدام قشرو باکدام حوزه کار دارد،اظهار داشت:بله معلم با انسان سرو‌کار دارد و با تربیت انسان جامعه ای را خواهد ساخت،که نوید آینده ای بهتر را برای کشور رقم خواهد زد.

مدیر  آموزش و پرورش شهرستان قدس،در بخش دیگر از سخنرانی خود،با اشاره به اینکه مسئوولان و نماینده ها،باید توجه بیشتری به قشر فرهنگ جامعه داشته باشند گفت:معلم و قشر فرهنگ،پرورش دهنده تربیت انسان در جامعه را بر عهده دارد،که میتوان گفت آموزش و پرورش،پرچمدار سیانت کشور است.

این مقام مقام مسئول در خاتمه،وظیفه وآموزش وپرورش را در انتخابات آگاهی بخشی فرهنگ‌در این عرصه دانست و خاطر نشان کرد:آموزش و‌پرورش همانند سالهای گذشته در تعیین احترام به  انتخاب  مردم در راه آینده کشور، تدابیر لازم را اعم از تجهیزات و‌حوزه های انتخاباتی، برای این روز سرنوشت ساز آماده کرده است،که مهمترین وظیفه آن آگاهی بخشی فرهنگ و انتخاب درست ‌در انتخابات است.
ارسال نظرات