به همت جمعیت خیریه قلب های سبز تبریز و با شعار «جهان بدون سرطان»؛

قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان به میدان رفتند

مسابقه تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران، میزبان قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان جمعیت خیریه قلب های سبز تبریز بود.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۱۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز، همزمان با آخرین بازی تیم فوتبال تراکتورسازی در تبریز با مشارکت و همکاری هیئت فوتبال تبریز و باشگاه فوتبال تراکتورسازی جمعی، از کودکان مبتلا به سرطان قطع درمان شده و تحت درمان خیریه قلب های سبز در استادیوم یادگار امام(ره) تبریز حضور یافتند.

رئیس هیات مدیره خیریه قلب های سبز در این خصوص گفت: هدف از این کار گسترش فرهنگ امید به زندگی و شادابی در مسیر مبارزه با سرطان است.

سعید نامور افزود: کودکان قطع درمان شده وتحت درمان جمعیت خیریه قلب های سبز به عنوان قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان و با شعار «جهان بدون سرطان» به میدان آمدند تا امید به زندگی و قابل درمان بودن سرطان را در جامعه گسترش دهند.

وی ادامه داد: جمعیت خیریه قلب های سبز به عنوان فعال ترین خیریه تبریز در حوزه سرطان کودکان و به عنوان یکی از خیریه های همیار محک تهران در سطح کشور توانسته در امر فرهنگ سازی مبارزه با سرطان نیز قدم های بزرگی بر دارد.

نامور گفت: جمعیت خیریه قلب های سبز از سال 1380 فعالیت خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده های آنان آغاز کرد و زمینه فعالیت ها و دامنه پوشش این جمعیت خیریه روز به روز گسترش یافت. جمعیت خیریه قلبهای سبز در مسیر تعالی خود به این نکته پی برد که حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان تنها با کمک به پرداخت هزینه‌های درمان آن ها در مراکز درمانی و بیمارستان کودکان تبریز، با کمک محک کافی نیست، بلکه فرهنگ سازی برای نشاط و امید به زندگی در مبارزه با سرطان نیز از دغدغه های اصلی جمعیت خیریه قلب های سبز است.

در بین دونیمه نیز باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز با اهدای جوایزی از کودکان مبتلا به سرطان قلب های سبز قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار