خبرهای داغ:
دیدار شهردار تبریز با روسای ستادهای انتخابات ریاست‌جمهوری در استان؛
شهردار تبریز در دیدار با روسای ستادهای انتخابات ریاست‌جمهوری در استان، با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز برای ایجاد شور انتخاباتی و بسترسازی‌ تبلیغات شکیل و منسجم، بر لزوم مشارکت عوامل تبلیغاتی نامزدها در حفظ زیبایی و آراستگی شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۹۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، یادآور شد:  شهرداری تبریز، با تجربه‌ای که در جریان انتخابات مجلس دهم به دست آورد، به دور از هر گونه شائبه جانبداری،همه فضاهایی که امکان تبلیغات اصولی و عادلانه در آن فراهم است را در خدمت نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار داده است.

 وی اضافه کرد: این فضاها با هماهنگی فرمانداری، طوری طراحی و در سطح شهر توزیع شده تا امکان معرفی برنامه‌های انتخاباتی نامزدها، بدون کمترین تلاقی و بی‌نظمی فراهم باشد.

شهردار تبریز با بیان این‌که تلاش شده تا تبلیغات نامزدها بدون نگرانی و دغدغه‌خاطر باشد، گفت: هیچ‌نگرانی از بابت برچیده‌شدن تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری از سطح شهر نیست و عوامل خدمات ‌شهری، دقت لازم را در این خصوص خواهند داشت.

نجفی تاکید کرد: از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای محترم انتظار داریم در پیگیری این موضوع، یاری‌مان کنند تا تبلیغات شکیل و احترام‌آمیز را به عنوان مقدمه‌ای برای انتخابات باشکوه و زیبا داشته‌باشیم.

وی با اشاره به رهنودهای رهبر فرزانه انقلاب در مورد بایدها و نبایدهای تبلیغات انتخاباتی، یادآور شد: رفتار انتخاباتی توام با کرامت و انصاف و پرهیز از اسراف و تبلیغات پروپاگاندایی، از جمله تاکیدات معظم‌له است که بخش عمده‌ای از آن ارتباط مستقیم با فضای بصری و محتوایی شهر دارد؛ نامزدها و دستگاه‌های متولی انتخابات نقش اصلی را در تحقق این توصیه کلیدی دارند و  شهرداری نیز به عنوان متولی امورات شهر،  خود را موظف به پیگیری زمینه‌های لازم می‌داند.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که نحوه تبلیغات انتخاباتی، نیازمند بازنگری است، گفت: عبور از تبلیغات کاغذی و بهره‌گیری از اصولی که بازتاب‌دهنده محتوا و برنامه‌‌های اجرایی نامزدها باشد، از انتظارات مدیریت شهری از متولیان برگزاری انتخابات است؛ این امر در صورت تحقق، نقش موثر در هدر رفتن پسماند کاغذ و حفظ نظم و زیبایی شهر خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد؛ مجموعه برنامه‌های تبلیغاتی، زمینه آشنایی دقیق مردم با برنامه نامزدهای محترم را فراهم کرده و انتخاباتی پرشور و نشاط را برای کشور به ارمغان آورد.

ارسال نظرات