مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تنها راه موفقیت انقلاب را در مدیریت جهادی و انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۹۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه شهر زنجان ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: علامه شهید مطهری ازیک سو سرشار از معنویت و از سوی دیگر دارای درکی عمیق در خصوص سیاست، انقلاب و انقلابیون بود و این ایام به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه انتخاب شد تا اندیشه‌های این استاد عزیز راهنمای سبز پوشان ولایتمدار باشد.

حجت الاسلام علی متین ضمن دعوت حداکثری ملت ایران به حضور در انتخابات، حضور حداکثری مردم در انتخابات و توانمندیهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را موجب تأمین امنیت کشور عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت بارز علامه شهید مطهری افزود: مهمترین چیزی که شهید مطهری در ابتدا به آن دست یافت، تشخیص و بصیرت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: با پیروی از تفکر استاد شهید مطهری، دشمن دشمن ما نمی تواند دوست ما باشد؛ کما اینکه عده ای تلاش می کنند در برخی مسائل با دشمنان ما در تعامل باشند.

علی متین در ادامه با اشاره به وظیفه انقلابی افراد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ضعف ما به مدیریت ضعیف برمی گردد، لذا هر جا ما انقلابی عمل کردیم پیشرفت حاصل شد.

حجت الاسلام علی متین از کمین خطر و نفوذ در کشور هشدار داد و گفت: به هوش باشیم که انقلاب در خطر است و بازی در زمین احزاب اصولگرایی و اصلاح طلبی موجب تحقق اهداف دشمنان خواهد شد.

وی افزود: تنها راه نجات و پیشبرد انقلاب و اهداف آن، انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نقطه مشترک استاد مطهری با سیدالشهدا(ع) در این است که هر دو جان خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کردند که انقلاب اسلامی ایران ارتباط مستقیم با قیام و نهضت امام حسین(ع) دارد.

وی عمل به منویات و شاخص های مقام معظم رهبری را مؤثرترین راهکار برای پیروزی ملت ایران در انتخابات کشور دانست و اظهار داشت: ایشان تأکید فراوان به انقلابی گری و انقلابی ماندن دارند و علت گله مندی مردم را ضعف مسئولان و مدیران عنوان می کنند که در سایه مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات مملکت اسلامی ما حل خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با انتقاد از رفتار برخی اظهار کرد: عدم حمایت از تولیدات داخلی، واردات بی رویه و صف آرایی در مقابل ولایت مطلقه فقیه نشان از تحرکات نفوذی دشمنان است.

حجت الاسلام علی متین اضافه کرد: تطهیر چهره استکبار، باور به تعامل با دشمنان اسلام و انقلاب و تقبیح انقلابی گری از دیگر خطراتی است که متأسفانه عده ای به عنوان بازیگران اصلی دشمن در داخل کشور پیگیری می کنند.

ارسال نظرات