سرهنگ پاسدار محمد زارعی یکی از مهم‌ترین وظایف سپاه در انتخابات را روشنگری و افزایش بصیرت سیاسی در مردم دانست.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۹۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار محمد زارعی، بابیان اینکه یکی از وظایف سپاه در انتخابات روشنگری است، اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج در نشست‌های نهضت روشنگری نقش قابل‌توجهی در افزایش میزان مشارکت مردم و حضور حداکثری آحاد ملت در پای صندوق‌های رأی داشته‌اند و خوشبختانه این هدف به‌خوبی در دوره‌های قبل انجام‌شده است.

افزایش بصیرت سیاسی مردم وظیفه سپاه در انتخابات است

فرمانده سپاه شهرستان فردیس در ادامه بر ایجاد شورونشاط در جامعه تأکید کرد و گفت: یکی دیگر از تکالیف سپاه ایجاد شورونشاط در جامعه است.

به گفته وی برگزاری جلسات روشنگری به‌صورت قابل‌توجهی توانسته است اهداف سپاه در انتخابات را به تحقق برساند.

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام است

فرمانده سپاه شهرستان فردیس در بخش دیگری بر تأثیر حضور مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: مهم‌ترین عنصر حفظ و ماندگاری انقلاب، مردم هستند و با حضور خود مهر تائید دیگری بر مقبولیت نظام و پشتوانه‌ای قوی در مراودات بین‌المللی می‌زنند.

سرهنگ زارعی بابیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: با حضور پرشور مردم عیار چانه‌زنی نظام جمهوری اسلامی در منطقه و مجامع بین‌المللی افزایش‌یافته و اردوگاه‌های روبه‌زوال غرب سست و یاس و ناامیدی در جبهه غرب بیش‌ازپیش نمایان خواهد شد.

وی تنها راه مقابله با غرب‌زدگی را تقویت روحیه انقلابی گری، توجه به اصول انکارناپذیر انقلاب و تقویت سبک زندگی اسلامی در سطوح مختلف اقشار جامعه دانست و اظهار کرد: با پیروی از این اهداف است که می‌توان با غرب‌زدگی مقابله کرد.

گام سوم انقلاب تحقق دولت اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان فردیس در بخش دیگری با تأکید بر گام سوم انقلاب اسلامی که ایجاد دولت اسلامی است، گفت: مسئولیت‌های مدیریتی باید به افراد اصلح سپرده شود و فردی اصلح است که توان احیای شعارهای انقلاب را داشته باشد.

سرهنگ زارعی با تأکید بر اینکه تداوم انقلاب اسلامی باید سرلوحه عمل افرادی باشد که می‌خواهند در سطوح مدیریتی شهر و کشور ورود پیدا کنند، اظهار کرد: اهداف افراد اصلح باید در جهت تحقق شعارهایی باشد که انگیزه مردم در جهت شکل‌گیری انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مدیران شهر و کشور باید معیارهای روحیه انقلابی گری و ولایت مداری، بصیرت دینی، روحیه استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و مؤلفه‌های دیگری چون عدالت محوری، توجه و رسیدگی به محرومان باید سرلوحه مدیریتی آن‌ها باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دو انتخاب مهم را پیش روداریم، به مردم توصیه کرد: در روز انتخابات با آگاهی کامل و حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حاضرشده و افراد اصلح را در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، انتخاب کنند.

سرهنگ زارعی بابیان اینکه تنها با انتخاب درست است که شهر و کشور پیشرفت می‌کند، از مردم خواست تا با آگاهی و بصیرت افراد اصلح را برای مدیریت کشور و شهر، انتخاب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها