مدیر کل جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد، دارای دکتری علوم سیاسی و از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) است و این نشان می دهد مدیریت جدید دانشگاه درصدد است تا با نیروهای علمی تحولات جدید را رقم بزند.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۶۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، تغییرات و تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی پس از فوت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی و ورود مستقیم مقام معظم رهبری با انتصاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
 
پس از آن، ولایتی با برکناری میرزاده و انتصاب دکتر علی محمد نوریان به عنوان سرپرست این دانشگاه راه را برای آغاز تغییر و تحولات جدی در این دانشگاه باز کرد.

دکتر نوریان نیز در یکی از اولین اقدامات خود دست به تغییر مدیریت روابط عمومی و امور رسانه های دانشگاه آزاد زد و با انتصاب دکتر صالح اسکندری از چهره های علمی و انقلابی  فضای رسانه ای، گام بزرگی در راستای بازگشت سرمایه رسانه‌ای دانشگاه آزاد به دامان نظام صورت گرفت.
 
مدیر کل جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد، دارای دکتری علوم سیاسی و از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) است و این نشان می دهد مدیریت جدید دانشگاه درصدد است تا با نیروهای علمی تحولات جدید را رقم بزند.
 
اسکندری از منظر سیاسی نیز از جوانان نسل سوم انقلاب است که اصول خود را ولایت مداری، تاکید بر عقلانیت سیاسی دینی و دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی می داند و کمتر در دوقطبی رایج سیاسی می توان رفتار وی را تحلیل کرد.

از جمله سوابق دکتر اسکندری می توان به دبیری کارگروه سیاسی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مرکز مطالعات پیام هوشمند سدید، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آینده‌ پژوهی ژرفا، دبیری سیاسی روزنامه رسالت و عضو شورای سردبیری این روزنامه، سردبیر هفته‌نامه آدینه، مشاور مدیرکل مرکز مطالعات و توسعه رسانه‌ها، کارشناسی و اجرای حداقل 100 برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوعات سیاسی و چندین تجربه رسانه‌ای و پژوهشی اشاره کرد. که این رزومه کاملا نشان می دهد اسکندری یک چهره کاملا علمی است که می تواند در فضای رسانه ای، مسیر دانشگاه آزاد را از ریل سیاست زدگی و ورود به بازی های سیاسی به ریل پیشرفت علمی بازگرداند.

شایان ذکر است در دوره قبلی، دانشگاه آزاد اسلامی همواره به عنوان یک صندوق ذخیره برای فعالیت های سیاسی یک جریان خاص در نظر گرفته شده بود و توان رسانه ای آن نیز به عنوان یک تریبون سیاسی مورد بهره برداری قرار گرفته بود. ▫هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر یک تحول و انقلاب قرار گرفته است و این سرمایه بزرگ می تواند سهم بزرگی در تبدیل ایران به قطب علم و فناوری منطقه و جهان  ایفا کند.
ارسال نظرات