مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

عزت نظام در گرو فرهنگ شهادت/خط امام و رهبری شاخص انتخاب اصلح است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در آیین عطرافشانی مزار شهدای هادیشهر، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که موجب سربلندی نظام اسلامی است تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۳۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازآذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: فرهنگ شهادت فرهنگی است که از امام حسین(ع) نشأت گرفته است، بر همین اساس باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و جهاد را همواره زنده نگه داریم تا سربلندی و عزت مردم ایران اسلامی حفظ شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: خون شهدا، انقلاب اسلامي را بيمه كرده و این نظام را از فتنه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي در امان می دارد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اينكه بايد وظيفه خود را در قبال خون شهدا بشناسيم، گفت: بايد در اين راه پرخطر كه توسط استکبار، دام و فريب قرار داده شده است ثابت قدم باشيم و محکم گام برداريم.

وی اظهار کرد: اگر امروز نظام اسلامی با صلابت و اقتدار در عرصه های مختلف بین المللی حضور پیدا می کند، به برکت خون شهدا و ولایت است و ما باید با اصلاح رفتار و کردار خودمان شرمنده آنها در دنیا و آخرت نباشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با اشاره به نقش قیام عاشورا در پیروزی های رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا کشورمان از امنیت و ثبات محسوسی برخوردار است چراکه آزادیخواهی بعنوان یکی از پیام های عاشورا سرلوحه رزمندگان دفاع مقدس بود.

وی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را مظهر ولایتمداری بیان کرد که به فرمان ولی فقیه خود لبیک گفته و در دفاع اسلام و قرآن و حریم نظام اسلامی از جان خود گذشتند و جانشان را تقدیم اسلام و قرآن و ولایت کردند.

عضو شورای فرهنگی شهرستان در پایان به مسئله انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: خط امام امت(ره) و رهبری بهترین شاخص برای حضور در انتخابات بوده و باید با تکیه بر این شاخص ها، انتخابی آگاهانه و اصلح تر در این عرصه حساس داشته باشیم.

وی یادآور شد: با حضور گسترده خود در انتخابات بازهم به دشمنان این انقلاب اعلام می کنیم که ملت ایران در همه حال پشتیبان نظام، ولایت و خون شهدا هستند و بدانند که بازهم سیلی محکمی توسط این ملت انقلابی خواهند خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار