خبرهای داغ:
پیکر مطهر شهید «محسن رستمی» از شهدای تازه تفحص شده ۸ سال دفاع مقدس پس از تشییع و خاکسپاری در زادگاهش در کبودراهنگ آرام گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۲۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «محسن رستمی» از شهدای تازه تفحص شده 8 سال دفاع مقدس با حضور یگان‌های نظامی، انتظامی و مردم شهید پرور کبودراهنگ برگزار شد.

پیکر مطهر این پس از اقامه نماز، تشییع و خاکسپاری به روستای کوریجان محل تولد او انتقال یافت تا پس از 31 سال گمنامی و فراق، در کنار دیگر همرزمان شهیدش در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شود.

گفتنی است؛ شهید محسن رستمی ،از شهدای مفقودالجسد لشگر 58 ذوالفقار است که سال 65 به عنوان سرباز وظیفه در عملیات کربلای 6 شرکت کرده و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر این شهید صبح شنبه 10 اردیبهشت ماه با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان، جمعی از فرماندهان تیپ 316 شهید قهرمان همدان، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه خانواده وی اطلاع داده شد.

این شهید معزز که متولد سال 1339 در روستای کوریجان از توابع شهرستان کبودراهنگ است دو فرزند دختر و پسر دارد و در حال حاضر نیز مادر وی در قید حیات است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات