خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم
حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده امام جمعه شهرآشخانه :آثاری که از این شهید والامقام باقی مانده آثار ارزشمندی است و مربیان و معلمین بایستی در برابر هجمه های همه جانبه دشمن این ارزش ها را بیش از پیش بین مردم بخصوص دانش آموزان و دیگر جوانان نهادینه کنند.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۶۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴


     به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت دوازده اردیبهشت، سالروزشهادت استاد شهید مرتضی مطهری،(هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج) مسئولین ادارات، مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، پایوران و فرهنگیان با امام جمعه شهرآشخانه دیدار کردند

 حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده امام جمعه شهرآشخانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وهفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: آثاری که از این شهید والامقام باقی مانده آثار ارزشمندی است و مربیان و معلمین بایستی در برابر هجمه های همه جانبه دشمن این ارزش ها را بیش از پیش بین مردم بخصوص دانش آموزان و دیگر جوانان نهادینه کنند.

 وی به سه نوع بصیرت اشاره کرد وگفت، یک بصیرت اخلاقی دوم بصیرت دینی ، وسوم بصیرت سیاسی که این نوع بصیرت دارای شاخصهایی مانند بصیرت درایام انتخابات ،ملاک انتخاب نامزد اصلح است وانتخاب اصلح موردتوجه قرآن است وانتخاب اصلح واحسن بدون توفیق الهی ممکن نیست.

  امام جمعه شهرآشخانه  با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات 29 اردیبهشت خاطرنشان کرد: حضور حداکثری درپای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب فرد اصلح  از وظایف مهم  همگان در این عرصه سیاسی اجتماعی است. 

  خطیب جمعه شهرآشخانه ضمن تبریک هفته معلم با نقل حدیثی از پیامبر اعظم(ص)‌ اضافه کرد: 1- برکت علم در احترام به استاد 2- تعظیم خداوند (گردن نهادن به فرمان خدا3- لذت دنیا در احسان به پدر و مادر 4- ترک اذیت کردن خلق ایشان از جمله  رکنی است که استاد مطهری در عمل به آنها به مراتب پیشتر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها