خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان باغملک با حضور معاون مالی اداری آموزش و پرورش خوزستان ؛ فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه باغملک ، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ، فرهنگیان و دانش آموزان در تالار ولایت آموزش و پرورش باغملک برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۵۵۴۵۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

خداداد کرد رئیس آموزش و پرورش باغملک در ابتدای این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم عنوان کرد : فرهنگیان باغملک با وجود کمبودها و مشکلات فراوان خوب عمل کردند که حاصل این تلاش ها کسب رتبه های استانی توسط دانش آموزان باغملک بود که باعث شد در حوزه های مختلف بدرخشند.

 

وی بیان کرد: در رشته پرورشی ۴ دانش آموز رتبه کشوری بدست آوردند، در پیش دبستانی و ورزش رتبه دوم را در استان داریم و در جذب بی سوادان با توجه به سهمیه جذب ۱۳۷ درصد جذب داشتیم و در مقطع ابتدایی مقام اول را در استان داریم و همچنین در میانگین نمرات سوم متوسطه و کنکور جهش خوبی داشتیم.

 

در ادامه سید مجید صالحی فرماندار باغملک ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز معلم و کارگر به جایگاه ویژه معلمان اشاره و عنوان کرد : در شهرستان هایی مثل باغملک که از زیرساخت های مناسب برخوردار نیست و سختی کار را بیشتر می کند ولی معلمان با اشتیاق به کار و اعتقاد به رسالت خطیر به وظیفه خود عمل می کنید علی رغم محدودیت ها رتبه های خوبی در استان دارید که جای تشکر دارد.

 

وی افزود : در اکثر نقاط مدارس فرسوده است و در این شرایط کار کردن ایثار است رتبه های خوب علمی و پژوهشی را در سطح استان داریم و نیاز است کار بیشتری صورت بگیرد تا استعدادها شکوفا شود .

 

صالحی عنوان کرد :در مسئولیت های مهم معلم ها حضور دارند و به لحاظ مدیریتی این توانایی را به اثبات رساندند در هر زمینه ای وارد شدند نتیجه مطلوب به دست آمد و نشان دهنده توانمندی آنهاست ودر همه انتخابات ها در کنار مجریان انتخابات فرهنگیان بعنوان اعضای شعب و هیئت های نظارت نقش بسزایی حضور دارند و ان شالله با کمک شما به نحو احسن انتخابا پیشرو را انجام دهیم .

 

خدادادی معاون اداری مالی آموزش و پرورش خوزستان ضمن تشریح مقام شامخ معلمان گفت :پاداش بازنشستگان فرهنگیان امروز واریز شدو حقوق ۸ ماه حق التدریس معلمان شاغل و حق امتحانات و اضافه کاری کارمندان در هفته آینده پرداخت خواهد شد دولت هم محدودیت های مالی دارد و ۱۸۰۰ میلیارد در سال بودجه داریم که ۹۸٫۵ درصد ان برای پرداخت حقوق و ۱٫۵ درصد برای سایر است ، محرومیت باغملک همیشه بالا بود اما توسعه و پیشرفت بالایی هم داشت و علت این توسعه ایثار و تلاش شماست .

 

در پایان این برنامه از معلمان نمونه استانی و منطقه و عشایری با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد. اسامی آنها به شرح زیر است :

 

*معلمان نمونه استانی : علیرضا زمانی ، اقبال مرادی

 

*معلمان نمونه ای منطقه ای : طیب امیری سام ، حسین پور ، حبیب الله تقی پور ، محمد قنبری ، عطالله ایرجی فر ، محمدهاشم کرد ، ابوالفضل افراشته ، فرزانه رستمی ،آفتاب برون ، فاطمه زمانی ، فوزیه کریمی ، توران بربریان ، سهیلا سلمانوند کوهی ، سیما کیانی ، عزت الله برومند ، نصیر آذربار ، سارا زنگنه ، زینب موسوی ، پریزاد حیدری ، موسی آروین ، حبیب الله ولی زاده ، یاسر زکوی

 

*معلمان نمونه عشایر: حسین خواجه امیری ، نورالله فرج زاده ، نصرالله زنگنه ، محمد کرد ، رضا صیدالی

 

این برنامه با بخش های متنوع اجرای سرود ، نمایش ، تک نوازی سنتور توسط دانش آموزان همراه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها