معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان:

یکی از برنامه های شاخص در آموزش و پرورش، برنامه تعالی مدیریت مدرسه است

یکی از برنامه های شاخص در آموزش و پرورش و همچنین عملکرد استان در بحث آموزشی و پرورشی ،برنامه تعالی مدیریت مدرسه است.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۲۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان در دوره آشنایی با نحوه ارزیابی تعالی مدیریت مدرسه گفت: درسال تحصیلی گذشته در 110 مدرسه استان طرح تعالی مدیریت مدرسه اجرا گردید.

محمود شهبازی افزود:براین اساس استان زنجان باکسب 7 رتبه ممتاز دراین طرح ، مقام اول کشوری را کسب نمود.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه های شاخص در آموزش و پرورش و همچنین عملکرد استان در بحث آموزشی و پرورشی ،برنامه تعالی مدیریت مدرسه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان زنجان تصریح کرد: مهم در هر اقدامی باور پذیری در آن بوده و باور به تعالی مدیریت زمینه تقویت در اجرای آن برنامه است.

این مقام مسئول افزود: ارزیابی درست تعالی مدیریت ،پاشنه آشیل آن بوده و نقش ارزیابان در ارزیابی این برنامه و اشرافیت برآن مهم است و وحدت رویه و برداشت یکسان در ارزیابی و اجرای برنامه تعالی مدیریت، زمینه آسیب زدایی اجرای آن است.

وی همچنین با اشاره به این که در سال جاری تعداد مدارس مجری تعالی مدیریت به 151 مدرسه افزایش یافته است ،خواستار دقت و وسواس بیشتر در ارزیابی عملکرد این مدارس شد.

شهبازی اضافه نمود: از سال تحصیلی آینده تمامی مدارس متوسطه ،آموزش تدوین برنامه عملیاتی در چارچوب برنامه تعالی مدیریت را سپری خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار