قبر شهید مدافع حرم استان بوشهر غبارروبی و گل‌افشانی شد

طی مراسمی و با حضور فرمانده قرارگاه نصرت قبر شهید مدافع حرم استان بوشهر غبارروبی و گل‌افشانی شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۱۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان امروز در مراسم غبارروبی و گل‌افشانی گلزار شهید مدافع حرم در روستای باشی که بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: شهدا هسته مرکزی ولایتمداری هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس روحیه شاد و بشاش نداشتند نمی‌توانستیم اینگونه کار را تمام کنیم، گفت: شهدا مامور به تکلیف بودند نه مامور به نتیجه.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه پاسداری به لباس پوشیدن و امر به معروف و نهی منکر کردن نیست بلکه به تبعیت از شهداست، خاطر نشان کرد: شهدا همیشه برای اطراف خود شرایط ایجابی می‌گذارند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا دل مردم کار دارند، گفت: در راه شهادت تا حضرت رقیه(س)، حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) برای ما امضاء نکنند حتی نمی‌توانیم بند کفشمان هم ببندیم.

اهوازیان در ادامه با اشاره به اینکه امروز عده‌ای غرب‌زده می‌گویند مدافعان حرم برای پول به سوریه می‌روند، اظهار کرد: کافر همه را به کیش خود پندارد.

وی با بیان اینکه این افراد کم‌حافظه فیش‌های نجومی و دزدی‌های میلیاردی‌شان فراموش کرده‌اند، اظهار کرد: زمانی که شیران ایرانی غرش نکنند زوزو گرگ به صدا درمی‌آید.

فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به اینکه الگوهای ما شهدا بوده و هستند اما برای برخی دزدی، فساد، رانت و ارتباط با غرب الگو است، گفت: کسی که بیانات مقام معظم رهبری را نمی‌فهمی نه پیری نه کری شکمت از حرام پر شده است.

وی خطاب به این افراد با بیان اینکه شما برای ما الگو نبوده بلکه عبرت هستید، اضافه کرد: شما بودید که در امنیت، عزت و اداره کشور کم‌فروشی کردید.

اهوازیان با تاکید بر اینکه عزت را برای ما شهدا آوردند، گفت: خاک بر سر عزتی که ما را وادار به زانو زدن در مقابل امرای عربستانی کند.

وی با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس 214 هزار شهید دادیم، افزود: اما متاسفانه 10 و 12 نفر آمده‌اند می‌گویند شما اشتباه کرده‌اید.

فرمانده قرارگاه نصرت با تاکید بر اینکه ما نمی‌خواهیم کسی را محکوم کنیم، تصریح کرد: برخی حاضرند 80 میلیون نابود شوند تا به قبای آقازاده‌ها برنخورد.

وی با بیان اینکه سنگ ملاک انتخابات شهدا و ولایت هستند، گفت: مواظب باشیم غفلت ما را فرا نگیرد نادم می‌شویم.

یادآور می‌شود: در این مراسم که امام جمعه شهر دلوار نیز حضور داشت از خانواده شهید مدافع حرم استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات