جمعی از جانبازان و مدافعان حرم دعوت از توهین‌کننده به مدافعان حرم در اراک را محکوم کردند؛

حضور امثال کرباسچی در ستاد تبلیغاتی فاصله مردم با روحانی را بیشتر می‌کند

جمعی از جانبازان و مدافعان حرم استان مرکزی در واکنش به توهین‌ صورت گرفته توسط کرباسچی نسبت به شهدای مدافع حرم با صدور نامه ای سرگشاده خواستار عذرخواهی وی از خانواده مدافعان حرم شده و دعوت از این مفسد اقتصادی را به اراک محکوم کردند.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۱۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از جانبازان و مدافعان حرم استان مرکزی در واکنش به توهین‌ صورت گرفته توسط کرباسچی نسبت به شهدای مدافع حرم با صدور نامه ای سرگشاده خواستار عذرخواهی وی از خانواده مدافعان حرم شده و دعوت از این مفسد اقتصادی را به اراک محکوم کردند.

در ابتدای این نامه سرگشاده آمده است: چند روزی است که اظهارات مشمئزکننده آقای کرباسچی در شهر اصفهان و علیه مدافعان حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و مدافعان امنیت ملت ایران، زمینه طنز و در عین‌ حال نفرت مردم شهیدپرور کشور را ایجاد کرده است. گفتن از مذاکره با جریان صهیونیستی تکفیری‌های منطقه که بدون ذره‌ای تردید از پایتخت رژیم اسرائیل مدیریت می‌شوند، برای کسی که در سایه امنیت جمهوری اسلامی نشسته است بسیار ساده به نظر می‌رسد.

این مدافعان حرم در ادامه این نامه آورده‌اند: اما اگر ایشان یک روز را در میدان جهاد با این جرثومه‌های شرارت و خباثت گذرانده بودند وجاهت و دست‌نشاندگی و سرسپردگی جریان تکفیری را مشاهده کرده بودند بعید بود که پیشنهاد مذاکره با آن‌ها را بدهند. جهالت و گمراهی این جریان پلید تا آنجا است که حتی در اسارت هم پیروان اهل‌بیت علیهم‌السلام و به‌ ویژه ملت ایران را تهدید به قتل و کشتار می‌کنند.

در بخش دیگر این نامه سرگشاده جانبازان و مدافعان حرم استان مرکزی آمده است: اینکه فردی در سایه امنیت کشور، دم از مذاکره با تروریستها بزند، و گذشته از ماهیت ذاتی این جریان به طراحی‌های پشت پرده استکباری در هدایت جریان تکفیر علیه انقلاب اسلامی توجهی نکند، نشان‌دهنده ساده‌لوحی و درک نادرست از مسائل منطقه‌ای و جهانی است. و این همان دردی است که جریان اصلاحات در ایران از آن به‌شدت رنج می‌برد و دلیل بسیاری از مواضع ناآگاهانه و ضد امنیت ملی این جریان نشأت‌گرفته از همین درک غلط است.

این نامه ادامه داده است: ای‌کاش آقای کرباسچی و همفکران و هم‌حزبی‌ها ایشان که در کاخ‌های میلیاردی خود در آرامش و رفاه نشسته‌اند یک روز از نزدیک ایثارگری‌های جوانان مدافع حرم را می‌دیدند تا بفهمند امنیت، با مذاکره به دست نمی‌آید بلکه این جهاد و تلاش شبانه‌روزی مدافعان حرم است که برای کشور در منطقه پرآشوب غرب آسیا امنیت ایجاد کرده است.

این جانبازان و مدافعان حرم استان مرکزی تاکید کرده‌اند: ای‌کاش ایشان بدن‌های تکه‌پاره شهدای مدافع حرم، رنج‌های شبانه‌روزی آنان، بدن‌های قطعه‌قطعه جانبازان مدافع حرم را می‌دیدند و ای‌کاش ایشان و یکی از هم‌حزبی‌هایشان به خود زحمت می‌دادند در میادین دفاع و جهاد در سوریه و عراق حاضر می‌شدند تا ببینیم آیا بازهم دم از مذاکره می‌زنند یا نه؟!

در انتهای نامه آمده است: بر این اساس ما جمعی از جانبازان و رزمندگان مدافع حرم ضمن محکومیت اظهارات تأسف‌ برانگیز آقای کرباسچی در تخریب مدافعان حرم خواستار عذرخواهی ایشان از تمام خانواده‌های مدافعین حرم هستیم و تأسف و انزجار خود از این اقدام نابخردانه ایشان اعلام می‌داریم و همچنین به تیم تبلیغاتی ستاد آقای روحانی اعلام می‌کنیم که حضور افرادی همچون کرباسچی در جمع آنان به فاصله گرفتن بیشتر مردم از روحانی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار