نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در پی انفجار و ریزش معدن زغال سنگ "زمستان یورت" شهرستان آزادشهر، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۰۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی انفجار و ریزش معدن زغال سنگ "زمستان یورت" شهرستان آزادشهر نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام "دکتر حسینی شاهرودی" به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار انفجار و ریزش معدن زغال سنگ "زمستان یورت" شهرستان آزادشهر، عواطف انسانی را جریحه دار کرد و کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و کارگران زحمتکش، غم سنگینی را بر دل ها باقی گذاشت.

این جانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران، مردم صبور منطقه، نمایندگان استان گلستان بویژه خانواده های داغدار این عزیزان، خود را در غم عظمای آنان شریک دانسته و از خداوند متعال برای روح بلند این بزرگ مردان عرصۀ کار و تولید ملّی که برای امرار معاش در سخت ترین شرایط کاری تلاش نمودند، علوّ درجات و برای بازماندگان، صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت دارم.

انتظار مجدانه از مسئولین امر است که با بررسی دقیق و همه جانبه علل بروز این حادثۀ تلخ و به کارگیری تمامی استانداردهای ایمنی در معادن کشور، دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تأسف بار  نباشیم و همان گونه که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر روز کارگر، بر رعایت و ملاحظه حقوق کارگران تأکید داشته اند، «تأمین امنیت شغلی» و «تأمین معیشت کارگران» را سرلوحۀ کار قرار داده و می بایست‌ وظایف خود را به نحو احسن دنبال کنند.

در پایان از خداوند قادر سبحان، شفای عاجل مصدومان و کاهش آلام بازماندگان را خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها