محکوم کردن دعوت از توهین‌کننده به شهدای مدافع حرم برای حضور در اراک
در بخشی از بیانیه خانواده شهدای مدافع حرم در محکوم کردن دعوت از توهین‌کننده به شهدای مدافع حرم برای حضور در اراک آمده است: مفسدان اقتصادی امروز دم از غیرت دینی و مذاکره با تروریست‌های خون‌خوار و سنگ دل داعش برای ایجاد امنیت می‌زنند.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۸۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ خانواده شهدای مدافع حرم اراک در واکنش به توهین‌های صورت گرفته توسط کرباسچی نسبت به شهدای مدافع حرم با صدور بیانیه‌ای دعوت از این مفسد اقتصادی را به اراک محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در ابتدای این بیانیه با اشاره به حضور افراد معلوم‌الحال در استان گفت: در روزهای اخیر شاهد حضور عاملان فتنه ۸۸ و افراد معلوم الحال در استان مرکزی بوده‌ایم که خبر دعوت از توهینکننده به شهدای مدافع حرم برای حضور در شهر اراک در روزهای آتی، بر غم و اندوه از دست دادن عزیزمان افزود.

در ادامه بیانیه آمده است: هنوز سایه سنگین فقدان فرزندان و پدرانمان التیام نیافته بود که شاهد زخم زبان‌های سخیفانه یکی از مدیران اشرافیِ کارگزاران و محکومین قضایی در افتتاحیه‌ ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها در اصفهان بودیم که در اظهاراتی تمسخرآمیز و فاقد مروت و انصاف به شهدای مدافع حرم، مجاهدت و ایثار فرزندان این مرز و بوم را زیر سوال برده و با دم زدن از غیرت دینی، خود را دلسوز مردم قلمداد می‌کند.

در بخش دیگر بیانیه خانواده شهدای مدافع حرم اراک آورده شده است: این بزرگ مفسد اقتصادی باید بداند که به هزار و یک دلیل صلاحیت اظهار نظر در مورد هیچ موضوعی را ندارد؛ ظاهراً آب سر بالا رفته که افرادی که در کاخ‌ها و خانه‌های آنچنانی، بیت المال این مردم رنجیده و زحمت کش را به غارت برده‌اند امروز دم از غیرت دینی و مذاکره با تروریست‌های خونخوار و سنگ دل داعش برای ایجاد امنیت می‌زنند.

خانواده شهدای مدافع حرم در متن بیانیه ادامه داده‌اند: کسانی که عمری در سایه امنیت حاصل از خون مستضعفین و جانفشانی شهدای سرافراز، از بیت المال مسلمین ارتزاق کرده‌اند و حقوق مردم محروم را چپاول کرده‌اند، حق اظهار نظر در مورد وضعیت مردم را ندارند! این وارثانِ مدیریت معاویهگونه و قلک سیاسیون غرب‌زده را چه به حل مشکل مردم! 

این بیانیه در ادامه با بیان این مطلب که این افراد مفسد چه می فهمند از سوز دل فرزندان شهدای مدافع حرم ...!  چه می فهمند از غم پدران و مادران شهدای مدافع حرم...!، آورده است: زمانه عجیبی شده...! مردم هنوز فیلم‌های کاخ سلطنتی ۱۳۰۰ متری این افراد را فراموش نکرده‌اند. مردم هنوز بذل و بخشش‌های میلیاردی خط شکن فساد اقتصادی این کشور را فراموش نکرده‌اند. مردم بذل و بخشش طلا در کیسه‌های مخملی به مدیران را فراموش نکرده‌اند. آخر مفسد اقتصادی را چه به دلسوزی برای معیشت مردم. چقدر انسان باید حقیر و زبون باشد که پاک‌ترین آفریده خدا یعنی خون شهید را دست آویز مطامع سیاسی خود قرار دهد.

این بیانیه تایکد کرده است: به مثابه آیات کلام خدا هشدار می دهیم؛ «سیری در تاریخ گذشته کنید و ببینید سرنوشت کسانی که سعی داشتند با لجن پراکنی نور خدا را خاموش کنند، چه شده است»

در ادامه این بیانیه خطاب به استاندار و ریاست شورای تأمین استان مرکزی آمده است: شما به عنوان ریاست شورای تامین استان وظیفه حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب و اجرای قانون اساسی را دارید. امت شهید داده و زخم خورده از دشمنی مستکبرین این درد را به کجا ببرد و نزد چه کسی شکوه کند. چرا در این مورد سکوت کرده اید؟ آیا منافع حزبی و سیاسی را از عرض و ناموس نظام برتر می‌دانید؟

در بیانیه اضافه شده است: ما هنوز بحران آفرینی‌های این جریان فکری در دهه‌های گذشته در این شهر را فراموش نکرده‌ایم و با تأسی بر غیرت دینی و انقلابی شهیدانمان اجازه نخواهیم داد استان امام(ره) جولانگاه توهین‌کنندگان به آرمان امام(ره) و انقلاب شود.

در پایان این بیانیه ضمن دعوت از آحاد جامعه برای حضور در انتخابات بیان شده است: در پایان از همگان را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات دعوت نموده و از نماینده ولی فقیه و مردم شهید پرور و انقلابی استان مرکزی می‌خواهیم که با بصیرت و هوشیاری و حضور در صحنه توطئه بدخواهان انقلاب را خنثی نموده و تا آخرین نفس در خط امام و رهبری ایستادگی کنند و نگذارند توهین کنندگان به آرمان‌های این نظام مقدس، خون شهدای مظلوم را پایمال نمایند.

یک نسخه از این بیانیه امضا شده برای پایگاه خبری دیار آفتاب ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات