مصطفی برزگر
به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی برگزار می شود؛
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی بیش از 30 برنامه متنوع در سپاه ناحیه دهلران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۷۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست حکمت مطهر به مناسبت سالگرد شهادت علامه مطهری و هفته عقیدتی سیاسی با حضور امام جمعه دهلران، اقشار مختلف بسیج و کارکنان سپاه دهلران در حسینیه شهید امینیان این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی مرادی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران، در این نشست اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهترین و مناسب‌ ترین بستر برای تقویت دین داری در بین مردم بوده فرصتی مناسب برای ترویج اندیشه های انقلابی بین اقشار متعدد جامعه بخصوص جوانان است .

وی با اشاره به فرا رسیدن سی‌ و هشتمین سالگرد شهادت علامه شهید مطهری خاطر نشان کرد: تبیین اندیشه های والا و انقلابی شهید مطهری در عرصه های متعدد سیاسی، اجتماعی می تواند جامعه اسلامی را در رسیدن به آرمان های این نظام مقدس یاری کند؛ این مهم زمانی تحقق خواهد یافت که رویکرد همه دستگاه ها و نهاد ها بر مبنای اصول انقلاب در سطح جامعه ساری و جاری شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران افزود: هفته عقیدتی،سیاسی بستری برای توجه بیش از پیش به فعالیت های اعتقادی، دینی و سیاسی و تجلیل از افرادی است که در این عرصه مجاهدانه تلاش می کنند، تا با اصلاح افکار عمومی در جهت بسط و گسترش اندیشه اسلامی و انقلابی گام بردارند.

وی به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در این شهرستان پرداخت و گفت: مراسمات و برنامه های بسیاری در این هفته برگزار خواهد شد که مهمترین آنها دیدار با امام جمعه دهلران، یادواره شهدا، نشست های بصیرتی و سیاسی، دیدار با خانواده شهدا و همچنین تبیین علوم شهید مطهری بین اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: در طول هفته عقیدتی سیاسی بیش از 30 برنامه متنوع اجرا خواهد شد.

وی آموزش های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را از مهمترین بحث ها دانست و تصریح نمود: سپاه به عنوان پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی با رویکرد تربیت محور و معنویت افزایی به مسائل فکری، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری توجه ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران گفت: امروز بسیجی ما باید با سلاح اعتقادی در میدان نبرد با مستکبران حاضر شود تا در مقابل ایجاد شبهات دوستان غافل یا دشمنان دانا به خوبی پاسخگو باشد.

ارسال نظرات