گفت: شهید محبعلی فارسی در دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی داشت و همواره در مسیر انقلاب اسلامی ثابت قدم بود
کد خبر: ۸۸۵۵۳۷۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
سردار حسین معروفی.

به گزار ش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محبعلی فارسی در مصلی قدس زاهدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت این سردار اظهار داشت: شهید فارسی در دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی داشت و همواره در مسیر انقلاب اسلامی ثابت قدم بود.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: فارسی را باید فاتح قلاویزان دانست شکستن خطوط سنگین و دفاعی دشمن به فرماندهی این فرمانده هیچگاه از ذهن رزمندگان فراموش نمی‌شود.

وی بیان کرد: فارسی در دوران اسارت همواره درد شکنجه را تحمل می‌کرد تا دیگران شکنجه نشوند و در این دوران شکنجه‌های فراوانی را تحمل کرد اما حتی یک بار ناله بر لب نیاورد.

معروفی با بیان اینکه 25 سال زجر شیمیایی و زخم‌های دوران دفاع مقدس شهید فارسی را زمین‌گیر نکرد، افزود: همسر و فرزندان شهید فارسی سال‌ها در کنار پدر از وی مراقبت کردند و حتی یک بار نتوانستند به دلیل شدت جراحات شیمیایی پدر با وی به سفر و تفریح بروند که بی‌شک آنها نیز از اجر زیادی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ما باید در محضر این شهید بزرگ پیمان ببندیم تا در راه شهدا و آرمان‌های آنها ثابت قدم باشیم.

 

ارسال نظرات