مصطفی برزگر
با حضور معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع):
نشست حکمت مطهربا حضور معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع) در محل حسینیه ثار ا... سپاه ناحیه دره شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۷۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کریمی معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ضمن گرامیداشت و تبریک خجسته اعیاد شعبانیه، مسئله مهم و دسته اول کشور را موضوع انتخابات نامید

سرهنگ کریمی با توجه به اهمیت انتخاب دقیق خارج از قومیت گرایی و قبیله گرایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اگر در شناسایی و انتخاب شوراها درست عمل نکنیم و بر اساس تعصبات قومی رأی بدهیم نتیجه آن می شود نظیر انتخابات شورای شهر ایلام که در طول 4 سال 4 شهردار را بر اساس منافع شخصی و دلایل دیگر عوض می کنند و در این زمینه بیشترین ضرر را مردم می کنند.وی در این خصوص افزود: سعی کنیم افراد متخصص، متعهد و کاربلد را خارج از تعصبات قومی و قبیله ای انتخاب کنیم.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع) در بخش دیگری از بیانات خود به موضوع انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: باید همه تلاش خود را بر حضور میلیونی و حداکثری مردم به کار گیریم چرا که حضور مردم باعث تقویت بنیه های نظام و امنیت جمهوری اسلامی است.

وی با توجه به حضور نامزدهای طیف های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما باید چشم بسته و سطحی رأی ندهیم و به دنبال انتخاب اصلح باشیم.

سرهنگ کریمی در بخش دیگری از بیانات خود افزود: عده ای در سال 92 با شعارهایی مانند: "مذاکره با کدخدا" ، "رفع تحریم ها" ، "چرخ سانترفیوژ بچرخد چرخ اقتصاد هم بچرخد" بالابردن ارزش پاسپورت ایرانی" و "شعار حل مشکلات عمده در 100 روز" را سر دادند و رأی قشر خاکستری را به سبد خویش انداختند اما امروز تقریباً شاهد عدم تحقق شعار آنان هستیم.

وی به برخی حرف های آقایان اشاره کرد که بارهاست تکرار می کنند مبنی بر برداشته شدن سایه جنگ از سر کشور!!! اولاً آنچه که سایه جنگ را از سرکشور دور کرده است رهبری هوشمندانه و زیرکانه مقام معظم رهبری بوده است. ثانیاً حضور ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی. ثالثا وجود نیروهای نظامی قدرتمند دارای معنویت و دارای تجهیزات مدرن دنیا که ایران اسلامی را جزء کشورهای ابرقدرت جهان قرار داده است را مانع سایه افکندن جنگ بر سر مردم این کشور دانست نه حضور برخی افراد در منصب های مدیریتی!

از برنامه های این مراسم تلاوت قرآن کریم، مولودی خوانی مداحان اهل بیت، پخش نماهنگ پاسدار، کلیپ، تقدیر از مربیان عقیدتی و سیاسی، فعالان اشاعه فرهنگ نماز و نیز حفاظ طرح تربیت حافظان قرآن کریم بود.

ارسال نظرات