حسینی شاهرودی خبرداد:

تداوم نگرانی‌ها از ادامه فعالیت فرشتگان و بدر توس/جذب سرمایه به جای تعلیق فعالیت کلید خورده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، با انتقاد از جمع آوری سپرده های مردم از سوی دو موسسه بدر توس و فرشتگان قبل از ادغام با کاسپین، گفت: طبق مذاکرات قبلی این دو موسسه تا ادغام در کاسپین مجاز به فعالیت نیستند.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۲۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی با اشاره به آخرین وضعیت موسسه اعتباری کاسپین و تعاونی های زیرمجموعه آن، گفت: طبق آخرین مذاکرات انجام شده قرار است تا هفته آتی تعیین تکلیف این موسسه از حیث ادغام تعاونی های تابعه آن صورت بگیرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاکنون هنوز گزارشی از اقدامات انجام شده برای تعیین تکلیف موسسه اعتباری کاسپین به دست ما نرسیده است، افزود: از 7 تعاونی تابعه این موسسه 5 تعاونی فاقد مشکل بوده و تکلیف سپرده گذاران آن مشخص خواهد شد اما دو تعاونی دیگر به نام های فرشتگان و بدر توس دارای مشکل بوده و ما به دنبال تمهیداتی هستیم تا کمترین آسیب متوجه سهام داران آن شود.

وی ادامه داد: متاسفانه ناهماهنگی موجود میان بانک مرکزی و دادستانی این بوده که موسسه ای که باید متشکل از 7 تعاونی ایجاد شود بدون ادغام به قوت خود باقی مانده و تابلوی کاسپین جایگزین تعاونی های 7 گانه شده است.

حسینی شاهرودی با انتقاد از جمع آوری سپرده های مردم از سوی موسسات و تعاونی های تابعه موسسه اعتباری کاسپین قبل از ادغام، گفت: اخذ سپرده های مردم قبل از ادغام در موسسه اعتباری کاسپین تخلف محرز است.

وی ادامه داد: موسسات ورشکسته و مشکل دار بدر توس و فرشتگان با وارد کردن سرمایه گذاران جدید مشکلات عدیده ای را برای موسسه کاسپین نیز ایجاد کرده اند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: قرار بود فعالیت موسسات بدر توس و فرشتگان تا ادغام در موسسه اعتباری کاسپین لغو شود که بی توجهی به این موضوع تبعات بسیاری داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار