خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در دیدار از خانواده علی خلیل نژاد، جانباز 70درصدی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جانبازان و خانواده‌ آن ها از سابقان و مقاومان در راه جهاد و ایثار هستند، گفت: جانبازان در دفاع مقدس وقتی نظام اسلامی نیاز به کمک داشت از هیچ چیزی کم نگذاشتند و به طور مداوم تکالیف خود را شناخته و به موقع به آن جامه عمل پوشاندند.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۰۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران پرچم افتخار کشورمان، شهدای زنده و نماد دوران دفاع مقدس هستند .

وی تاکید کرد: سربلندی ها و افتخارات امروز ما در سایه شهدا،جانبازان و ایثارگراندوران دفاع مقدس است.

سامی خاطر نشان کرد: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آن ها افتخاری بسیار بزرگ به شمار می رود.

وی با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده هستند و در سال‌های دفاع مقدس
نقشی کلیدی ایفا کردند، اظهار داشت: این افراد در جنگ به درجه جانبازی نائل شدند، همچنین پس از پایان جنگ تحمیلی با تحمل رنج‌ها و مشقت‌ها کنار آمده و صبر کردند مقام آن‌ها تا اندازه‌ای است که نمی‌توانیم با هیچ تجلیلی از زحمات آن ها قدردانی کنیم .

سامی دیدار با جانبازان را توفیق بزرگی دانست و اظهار داشت: امتحان دادن در روز
های حساس خیلی سخت است ولی جانبازان امتحان ها را با افتخار و شجاعانه پس دادند .

رئیس بنیاد شهید مراغه هم در این دیدار گفت: دیدار جانبازان موجب قوت قلب و ایجاد انگیزه برای خدمت بیشتر، صادقانه و بی منت به مردم می‌شود.

شفیع محمدی افزود: از جانبازان و ایثارگران می‌خواهم تا همه خدمتگزاران به نظام را دعا کنند تا در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی موفق بوده و بتوانیم پاسخگوی ایثارگری‌های آن ها باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، اظهار کرد: خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویشخالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

علی خلیل نژاد جانباز 70 درصدی است که در دوران دفاع مقدس پس از شرکت در عملیات های والفجر 4، مسلم ابن عقیل و ... نهایتا در سال 1363 با انفجار بمب در مهاباد دو پای خود را از دست داده است ولی با این وجود از تلاش های ورزشی خود بازنمانده و با دو پای مصنوعی همچنان جز هیئت کوهنوردی مراغه است.

ارسال نظرات