خبرگزاری بسیج: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در جمع مردم قرچک، اظهار داشت: اگر کسی یک جو تعهد و روحیه انقلابی داشته باشد، می فهمد که اگر امریکا تا به امروز حتی یک تیر هم به سمت ایران نزده، بدلیل ترس او از ایران است نه برجام.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۰۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج؛ دکتر نقوی، اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران با شتاب و اقتدار در حال حرکت رو به جلو است و منتظر کسی نمی ماند، ما باید خود را به آن برسانیم و اگر کسی از آن عقب بماند، خود ضرر کرده و جایگاه او زباله دان تاریخ است.

نماینده ولایی مردم قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: کشور امروز نیازمند کسانی است که با یک اشاره سکان دار این انقلاب، با شتاب حرکت کند ، نه اینکه با مخالفت مانع پیشرفت این انقلاب شوند.

دکتر نقوی در ادامه با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس که کشور نیازمند بسیج مردم برای حضور در عرصه جنگ بود، بیان کرد: امروز نیز این انقلاب نیازمند مردم و  بویژه جوانان مخلص بصیر است.

وی در خصوص آثار برجام تشریح کرد: برخی می گویند تحریم سرمایه گذاری از  ایران برداشته شده، باید بگوییم این تعهد فقط بر روی کاغذ برداشته شده، ایران یازده توافق انجام داده، اما دریغ از عمل به یک توافق توسط امریکا و برجام هیچ منفعتی برای کشور ما نداشته و از همه این توافقات حتی یک دلار آن هم عملیاتی نشده است. حتی یک بنگاه اقتصادی خارجی به ایران نیامده، حتی یک بانک اروپایی با ایران همکاری نمی کند، چرا که باید از خزانه داری امریکا مجوز بگیرند و گرفتن مجوز مستلزم ده ها شرط ناممکن است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در ادامه  خطاب به کسانی که می گویند برجام سایه جنگ  را از سر ما برداشته، تصریح کرد: اگر کسی یک جو تعهد و روحیه انقلابی  داشته باشد، می فهمد که دلیل امریکا برای حمله نکردن به ایران ترس این کشور از قدرت ایران است نه بر جام.

 

نقوی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: وضع موجود کشور بد است، رئیس جمهور نماد ملت است، تمام مدیران اجرایی کشور را رئیس جمهور انتخاب می کند،این انتخابات برای ایران بسیار سرنوشت ساز است، لذا حضور در این عرصه بصیرت می خواهد و باید مطابق با شاخص های رهبری معظم، فرد انقلابی را انتخاب کنیم.

نویسنده خبر: فاطمه خانی

ارسال نظرات