خبرهای داغ:
مسوول هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
مسوول هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر الوند گفت: رییس جمهور آینده باید مشکل تورم اشتغال را حل کند مشکل اقتصاد مملکت را حل کند .
کد خبر: ۸۸۵۵۲۸۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سردار منطقی مسوول هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر الوند گفت :  امام (ره) فرمودند  همه جا دست خدا با ما بود همه جا خدا مارا یاری کرد . زمانی که دولت کویت ما را راه نداد یکی پیشنهاد داد که به پاریس برویم امام فرمودند : من قبول کردم. در آنجا مصاحبه هایی شد خبرنگارها آمدند خیلی به نفع جنبش و انقلاب شد (عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد)
امام (ع) فرمود : این دست خدا بود خدا مارا یاری کرد فرمودند : من خیلی نقشی نداشتم وقتی که گفتند نیایید ایران هواپیما مارا می زنند خطر دارد امام اعتنایی نکردند .آمدن امام به ایران باعث پیروزی انقلاب شد . امام فرمودند : همه جا دست خدا با ما بود .زمانی که صدام به ما حمله کرد مسوولین ناراحت خدمت امام رسیدن و شاکی اما امام (ره) بسیار آرام بود و گفت (الخیر ما فی وقعه) فرمود یه دزدی آمده و سنگی انداخته  گفتند من یک سیلی به صدام بزنم از جاش بلند نشه .
 مقام معظم رهبری یه جمله ای دارد در مورد امام (ع):  علی وار زندگی کرد علی وار حکومت کرد تا مرز های عصمت پیش رفت حکومت شاهنشایی ساقت کرد جمهوری اسلامی ایران  را  پدید آورد جنگی را اداره کرد که تمام ابر قدرت ها یکطرف بودند .
آقای بشارتی فرمود من وقتی وزیر کشور بودم خدمت امام رسیدم و گزارش دادم اوضاع کردستان و سیستان و مشکلاتی و نا امنی های که هست . بنده گفتم اقایی گفته که من انقلابی می کنم این انقلاب را از خمیی (ره) می گیرم امام سرش را بلند کرد گفت اشتباه میکند این حکومت مال من نیست من کاره ای نیستم. این نظام شاهد دارد و ان شالله این حکومت و نظام را به دست صاحب اصلیش خواهیم داد.

امام (ع) درباره مقام معظم رهبری فرمودند : شما مردم ایران در سراسر ایران بگردید در بین رییس جمهورها بگردید کسی که انقلابی باشد دلسوز باشد مجاهد باشد دانشمند باشد هدفش خدمت به اسلام باشد پیدا نمی کنید به جز آیت الله خامنه ای.
آقای روحانی که رییس جمهور شدند یک شعاری دادند شعار مذاکره رهبری فرمودند عیبی ندارد مذاکره کنید ولی مذاکره با دشمن نکنید . باید نرمش قهرمانان باشد ذلیلانه و به صورت خاری نباشد سربلند با عزت باشد و بدانید مقابل ما دشمن مکار است دولت مردان رفتند مذاکره کردند برجام انجام شد ما برسر دوراهی بودیم که بپذیریم یا نپذیذیم اگر ما نمی پذیرفتیم آقای روحانی می گفت من میخواستم تحریم را حل کنم گرانی را حل کنم شما نگذاشتید.
اسراییلی ها گفته بودند ما طرحی داریم 80ثانیه بوشهر را با خاک یکسان می کنیم  رهبری فرمودند : دستی به طرف  فناوری هسته ای ما دراز شود آن دست را قطع می کنیم منافع استکبار را دردنیا به خطر می اندازیم ما از نظر دفاعی در حد ممتازی هستیم ولی از نظر اقتصادی چالش داریم تورم داریم گرانی بیکاری داریم از نظر فرهنکی مشکل داریم همان طور مسئله دفاعی کشور را حل کردیم مسئله اقتصادی را هم حل کنیم . رییس جمهور آینده باید مشکل تورم اشتغال را حل کند مشکل اقتصاد مملکت را حل کند .
1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها