مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع)، به همراه هیات همراه از حوزه مقاومت بسیج 211 شهید گلکار بازدید به عمل آوردند و از بسیجیان این حوزه تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۷۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع)، به همراه هیات همراه از حوزه مقاومت بسیج 211 شهید گلکار بازدید به عمل آوردند و از بسیجیان این حوزه تقدیر کردند.
 
رییس جمهور باید ولایت مدار باشد و خود را سرباز کوچک ولی فقیه و خادم ملت بداند 
 
حجت الاسلام ملک گفت: انتخابات ریاست جمهوری برای رقم زدن آینده کشور بسیار انتخابات مهم و سرنوشت سازی میباشد لذا باید فردی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم که 1-ولایت مدار باشد و خود را سرباز کوچک ولی فقیه و خادم ملت بداند 2-طرح ها و برنامه هایی داشته باشد که درآن بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی را سرلوحه  اصلی کار خود قرار دهد و همچنین نسبت به امریکای جنایتکار و همفکران این شیطلان  بزرگ اظهار دشمنی نماید.

وی در پایان از بسیجیان این حوزه درخواست کرد که سرباز ولی فقیه باشند و تمام اعمال خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری انجام دهند و شعار سال (اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال ) را در بسیج عمل و اجرا نمایند.
 
 
 
خبرنگار: فرهادی
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها