معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد تأکید کرد:

تحقق مشارکت حداکثری؛هدف اصلی انتخابات

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد تحقق مشارکت حداکثری را به عنوان هدف اصلی در انتخابات عنوان کرد و گفت: باید تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیریم تا مانند ادوار گذشته مشارکت بالا در استان رقم بخورد.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۴۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با اشاره به ایام انتخابات و همکاری‌ خوبی که بین دست‌اندرکاران انتخابات وجود دارد، اظهار کرد: استان یزد همیشه در شاخصه‌های مختلف انتخابات جز برترین استان‌ها بوده است و در انتخابات شوراها نیز با رشد تعداد داوطلبان و ارتقای کیفیت به لحاظ تحصیلی و گروه سنی در استان مواجه بوده‌ایم.

محمد علی طالبی در خصوص تشکیل هیئت‌های اجرایی و تایید صلاحیت هیئت‌ها و همچنین تایید نامزدها گفت: از آنجا که افراد سالمی در انتخابات پا به عرصه گذاشته‌اند میزان تایید صلاحیت داوطلبان شوراها 98.7 درصد بوده که آمار بسیار بالا و شاخصی در استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات با آرامش و امنیت کامل یکی از مولفه‌های آن است که در این زمینه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین دستگاه‌ها وجود دارد و تاکنون مؤلفه ضد امنیتی در استان وجود نداشته است و رقابت‌های انتخاباتی نیز در استان با آرامش خوبی در حال اجراست.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد قانونمندی را میثاق مشترک مجریان، ناظران و برگزار کنندگان انتخابات دانست و افزود: مشارکت حداکثری مهم‌ترین موضوع در انتخابات است و استان یزد در ادوار مختلف انتخابات ریاست جمهوری جز استان‌های برتر به لحاظ مشارکت بوده است.

طالبی تحقق مشارکت حداکثری را به عنوان هدف اصلی در انتخابات عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری مستلزم مشارکت و فعالیت همه از جمله روابط عمومی‌های ادارات، سازمان‌ها و نهادهای عمومی در عرصه است و باید تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیریم تا مانند ادوار گذشته مشارکت بالا در استان رقم بخورد و از جایگاه استان در کشور صیانت شود.

وی ایجاد فضای بانشاط و آرام در آستانه انتخابات را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: ایجاد این فضا نیازمند همت و تلاش همه به خصوص روابط عمومی‌ها است تا با اقدامات مفید، مناسب و پاسخگویی نسبت به نیازها و ارائه شفاف عملکردها، مشارکت بالا در انتخابات که نشاندهنده اعتقاد مردم به نظام و تقویت باورهاست، شکل گیرد.

طالبی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌ها و ادارات در برگزاری هر چه بهتر انتخابات، خاطرنشان کرد: همانطور که در دستورالعمل‌ها وجود دارد هیچ امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیدایی یا له و علیه کاندیدایی به کار گرفته شد و با وجود اینکه فعالیت کارمندان ادارات برای فعالیت‌های انتخاباتی مانعی ندارد اما طبق قانون اقدامات کارمندان جهت تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری منع قانونی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار