خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاج صادقی در جمع پاسداران سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت نامگذاری روز ولادت حضرت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار ، برای همه ما پیام و جهت دهندگی دارد .
کد خبر: ۸۸۵۵۲۲۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج: به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار  مصلی امام خمینی (ره) بجنورد میزبان جشن بزرگی با حضور 4000 پاسدار انقلاب اسلامی از جمله خانواده های معظم شهدا ، روحانیون ، پاسداران حریم الهی و بسیجیان بود .

حجت الاسلام حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش جشن روز پاسدار با بیان اینکه باید به این نکته توجه کرد که چه سنخیتی میان امام حسین (ع) و پاسداری وجود دارد که از میان همه روز ها ، روز ولادت مولا حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری می شود ؛ اظهار داشت : این نامگذار پیام و جهت دهندگی دارد و در حقیقت هویت و فرهنگ پاسداری ریشه در فرهنگ عاشورای حسین (ع) دارد .

حجت الاسلام حاج صادقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : پاسداران ما درسهای متعددی را از فرهنگ امام حسین (ع) دریافت می کنند .

وی با طرح این سوال که چرا مولا حسین (ع) با وجود اینکه می دانستند در کربلا به شهادت می رسند ، بازهم گام در این سفر می گذارند گفت : امام حسین فرمودند من جان خود و همه عزیزانم را در این راه فدا خواهم کرد تا اسلام زنده بماند و این همان فرهنگ پاسداری است .

حجت الاسلام حاج صادقی خاطر نشان کرد فرهنگ پاسداری ریشه در بیان آن حسینی بزرگ دارد که فرمود : " انی احامی ابداً عن دینی " و امروز نیز فریاد سپاهیان اسلام نیز اینست که ما پاسداران با الهام از فرهنگ عاشورا مقابل تمام جبهه دشمنان خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به این فرمایش مقام عظمی ولایت که فرمودند دشمن می خواهد با این جبهه عظیم و گسترده که تدارک دیده ، ماندگاری انقلاب را به هم بزند ، گفت : اما باید بداند ، انقلاب سنگر نشینانی دارد که در برابر هر دشمنی در هر جبهه و سطحی ، مقاومت خواهد کرد .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد : خداوند در قرآن می فرماید اگر برای من کاری انجام داید ، نمی گذارم اجر شما ضایع شود لذا شما خانواده های پاسداران نیز باید بدانید خداوند اجر این صبوری شما را در این مسیر خواهد داد .



در این مراسم سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه خراسان شمالی ضمن تبریک ایام ولادت  ستارگان آسمان ولایت امام حسین (ع) امام سجاد (ع) ، حضرت ابوالفضل عباس و همچنین روز پاسدار گفت: امیدوار هستیم توفیق داشته باشیم همواره پاسدارانی شایسته و ولایی برای نظام اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد:  امروز خوشحال هستیم عملکرد 38 ساله سپاه پاسداران مورد رضایت ولی امر مسلمین قرار گرفته و به شکر خدا در شرایطی به سر می بریم که سپاه مملو از پاسداران ولایی با روحیه عاشورای است.

سردار سید حسن مرتضوی افزود: در این گرامیداشت بزرگ در راستای تقدیر و تشکر از زحمات شما عزیزان و همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) این جشن بزرگ برپا شده تا  امیدواریم بهره لازم را ببریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها