خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی : امام سجاد (ع) چنان تحولی در شام ایجاد کرد که باعث شد تا پایه های حکومت بنی امیه متزلزل شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۲۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین، حاج احمدرضا هژبری از کارشناسان مسائل سیاسی در مراسم تجلیل از مربیان و هادیان سرگروه های حلقه های صالحین سپاه نایین روز معلم را روز ادب ،وفاداری ایثار و ولایت پذیری عنوان کرد.

وی طی سخنانی حضرت امام سجاد (ع) را بهترین معلم و پیام رسان کاروان اسرا یاد کرد و گفت : امام سجاد (ع) چنان تحولی در شام ایجاد کرد که باعث شد تا پایه های حکومت بنی امیه متزلزل شود.

این راوی افزود : بسیج مدرسه عشق ، بسیج واژه زیبایی است از چهار حرف بصیرت و بیداری ، ساماندهی ،یار مظلوم و جهادی بودن تشکیل شده است.

وی اضافه کرد : شاخصه های بسیجی بودن ،اخلاص ،عمل به هنگام ،بصیرت است که خطر این بصیرت از بی بصیرتی بیشتر است.

هژبری چراغ را نورانی علم مومن برشمرد و بیان داشت: مومن باحیا همیشه در پی کسب علم و دانش است.

وی طی بیاناتی از صدای قلم دانشمندان ، چرخ ریسندگان و صدای پای رزمندگان نام برد و گفت : صدای قلم دانشمندان ،پیشرفت قلمی فرهنگ یک جامعه ، صدای چرخ ریسندگان پیشرفت های اقتصادی ، وصدای پای رزمندگان توانایی و آمادگی رزمی و نظامی جامعه است.

جانبار دفاع مقدس تاکید کرد : یک کشور درحالی پیشرفت می کند که سه خانه ،کتابخانه ،کارخانه و توپخانه در کنارهم کار و تلاش کنند .

وی تصریح کرد : در جامعه امروز برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید این سه اصل که در پی کسب علم و تحقیقات بودن ،،ایجاد کارخانه اقتصاد و نوآوری و توپخانه ها است همراه و همدل باشیم .

هژبری افزود : زمانی که دشمن تهدید می کرد گزینه نظامی روی میز است برای اولین بار گزینه ما هم پانصد متر در زیر زمین رونمایی شد و دشمن با دیدن اقتدار موشکی ایران لرزه به جانش افتاد.

وی بیان داشت : در ساخت پهباد ایران دومین کشور جهان است و بارها روس ها درخواست این تکنولوژی را از ایران کردند پس اگر خواستیم امنیت داشته باشیم و مورد تهدید قرار نگیریم باید قوی باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به سخنرانی و بیانات مقام معظم رهبری درمورد فتنه 88 تا کنون گفت : مقام معظم رهبری بیش از صد ها بار در بیاناتی که داشتن از واژه بصیرت استفاده و جامعه را به بصیرت دعوت کردند .

گفتنی است در پایان از مربیان ،هادیان ،فرماندهان ،خبرنگاران افتخاری بسیج وسرگروهای حلقه های صالحین تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات