در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس عنوان شد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را امانت شهدا دانست و گفت: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب کردند و هم با تربیت انسانهایی متعهد آینده انقلاب اسلامی را بیمه نمودند.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۹۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، سالروز آغاز عملیات بیت‌المقدس، گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم مسئولین ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با برخی از شهدای والامقام عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس دیدار کردند.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در این دیدارها ضمن حضور با بیان اینکه این سرکشی‌ها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای برگزار می شود، گفت: هر توفیق و موفقیتی که تا به امروز نصیب کشور شده مرهون خون شهدا و الطاف خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران است.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا فرزندان خود را در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلابی تقدیم نظام و انقلاب کردند و اکنون هم پشت سر این انقلاب و کشور ایستاده‌اند.

سرگرد پاسدار مهجوری تصریح کرد: این دیدارها در این ایام خاص می‌تواند بهانه‌ای برای یاد کردن از بزرگمردانی باشد که در راه دفاع از اسلام و قرآن مجاهدانه ایستادند و جانفشانی کردند. این دیدارها فرصتی برای تجلیل از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های این شهدا و صبر خانواده‌های آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه استاد مطهری را اسوه و نمونه یک معلم واقعی عنوان کرد و گفت: شهید مطهری نیز با احساس تکلیفی که نسبت به دین و تربیت نسل جوان داشت با کجی‌ها و انحرافات دینی به مبارزه برخواست و معلمان نیز باید با الگو گرفتن از این استاد فرزانه به خوبی رسالت خود را در این زمینه ایفا کنند .

سرگرد پاسدار مهجوری با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای فرهنگی، گفت: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب نمودند و هم با تربیت انسانهایی متعهد آینده انقلاب اسلامی را بیمه نمودند.

آرامش و امنیت کشور را مرهون قطره قطره خون شهدا هستیم

حجت‌الاسلام اکبر قنبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه هدف از این دیدارها را تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و امام شهدا عنوان کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و لمس شیوه زیستن آنها همان موضوعی است که به فرموده مقام معظم رهبری، شناخت سبک واقعی زندگی ایرانی و اسلامی است و ما نیز باید محور برنامه‌های خود را بر همین محور قرار دهیم.

وی شهادت را افتخاری دانست که هر کسی لیاقت این افتخار را ندارد. شهدای ما با گذشت از جان و مال خود از کشورمان و آرمان‌های رهبر انقلاب دفاع نمودند و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات