مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: روز پاسدار بیانگر پیوند فکری و عملی پاسداران انقلاب اسلامی با اهداف، آرمان‌ها و سیره امام حسین (ع) و ارزش های والای مکتب عاشورا است.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۸۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام صحرایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج محلات در مراسم جشن روز پاسدار که با حضور پایوران و خانواده‌های این ناحیه مقاومت برگزار شد با تاکید بر اینکه حمایت‌های خانواده پاسداران یکی از رموز موفقیت آنان است، گفت: نقش خانواده‏های پاسداران در پیاده‏سازی مأموریت‏های سپاه بر هیچ‏ کس پوشیده نیست.

وی افزود: پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و اکنون نیز در دوران جنگ نرم با همان اعتقاد و انگیزه دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پشتوانه باورهای عمیق دینی و نیروی مردم آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی در تمام نقاط جهان است.

حجت‌الاسلام صحرایی با تاکید بر اینکه پاسداران همیشه گوش به فرمان ولایت هستند، گفت: سپاه به عنوان نیروهای مردمی و جان بر کف در این سال‌ها شعار هیات من الذله را به منصه ظهور رساندند.

وی با اشاره به فلسفه نامگذاری میلاد امام حسین(ع) توسط حضرت امام خمینی(ره) به نام روز پاسدار گفت: روز پاسدار بیانگر پیوند فکری و عملی پاسداران انقلاب اسلامی با اهداف، آرمان‌ها و سیره امام حسین (ع) و ارزش های والای مکتب عاشورا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج محلات خاطرنشان کرد: همه پاسداران برخود فرض می‏دانند که امر ولی فقیه را اجرایی نمایند و در این مسیر، از دشمنی دشمنان ابایی ندارند و در این زمینه دو سند افختار را با خود همراه دارد که یکی بغض و کینه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار نسبت به سپاه و دیگری تاکیدات مکرر امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط سپاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات