خبرهای داغ:
گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم

مراسم نواخته شدن زنگ علم آفرینی

فرماندار اردستان گفت: آموزش و پرورش ازحوزه های ترقی و پیشرفت هرجامعه محسوب می شود و یکی از بخش هایی که همیشه مورد توجه مسئولان کشور قرار دارد آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۷۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان  علیرضا غیوردر مراسم نواخته شدن زنگ علم آفرینی و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم در مدرسه اندیشه اردستان با بیان این که در  نظام اسلامی در زمینه توسعه، به آموزش و پرورش توجه ویژه ای شده است تصریح  کرد: در ارتباط با ساخت مدرسه ها، نوسازی و بهسازی واحدهای آموزشی فعالیت های زیادی صورت گرفته است.
فرماندار اردستان افزود: در برنامه ششم توسعه نیز نگاه خوبی به این ارگان شده و تلاش می شود مشکلات موجود آن به نحو مطلوب و در حد امکانات برطرف شود.
غیور خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید قدر دوران تحصیل را دانسته و نهایت تلاش خود را در راه کسب علم و معرفت بکار گیرند.
وی گفت: آینده کشور و ترقی و توسعه آن بستگی به تلاش امروز معلمان و علم آموزی دانش آموزان و دانشجویان دارد لذا توجه ویژه به این قشر زمینه ساز توسعه آینده کشور خواهد بود.
فرماندار اردستان با اشاره به تلاش بی دریغ دست اندرکاران آموزش و پرورش در راه پیشرفت همه جانبه دانش آموزان از مقام شامخ قشر فرهنگی تقدیر کرد.
در این مراسم از 10 نفر ازمعلمان برتر و کادر مدرسه با اهدای لوح سپاس تقدیر و زنگ علم آفرینی همزمان در 12 مدرسه اردستان نواخته شد.
شهرستان اردستان دارای 500 نفر فرهنگی شاغل، 700 نفر فرهنگی بازنشسته، 4 هزار و 200 نفر دانش آموز و 63 مدرسه در 118 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
ارسال نظرات