مسئول ستاد اربعین شهرستان شاهرود

برپایی موکب مصباح الهدی در ایام دهه کرامت در شاهرود/پذیرایی روزانه 5هزار نفر در دوسالانه اجلاسیه شهدا

سلمانی گفت: بنا داریم در دهه کرامت هم پذیرای زائران امام رضا(ع) و پیاده روی زائرانی که از سمت کشور عراق هر ساله برای پابوسی امام رضا(ع) می آیند موکبی برپا کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

مسئول ستاد اربعین شهرستان شاهرود در حاشیه برپایی موکب مصباح الهدی(ع) در دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به تشکیل موکب مصباح الهدی در قالب ستاد اربعین شهرستان در سال 95 برای اولین بار در شهرستان اظهار کرد: این موکب در اربعین حسینی در کربلای معلا در فاصله 2 کیلومتری حرم امام حسین(ع) باب القبله در 12 روز بیش از 165 هزار وعده غذا آماده طبخ و توزیع بین زائران امام حسین(ع) کرد.

ابراهیم سلمانی افزود: بعد از برگشت نیز با توجه به مصادف شدن با 30 صفر شهادت امام رضا(ع) در روبروی پلیس راه شهرستان موکبی برپا شد و در سه روز استقرار 16 هزار زائران امام رضا(ع) پذیرایی گردید.

وی با اشاره به به همت والای مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان در اعطای کمک های نقدی و غیر نقدی به این ستاد خاطر نشان کرد: بنا داریم در دهه کرامت هم پذیرای زائران امام رضا(ع) و پیاده روی زائرانی که از سمت کشور عراق هر ساله برای پابوسی امام رضا(ع) می آیند موکبی برپا کنیم.

سلمانی با اشاره به برپایی موکب در دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود نیز گفت: بنا به درخواست فرمانده سپاه شاهرود و با توجه به اینکه این اجلاسیه مردمی است و برپایی توسط مردم شکل گرفته دوستان همت کردند و با بیش از 100 نفر خادم به مدت 10 روز از مهمانان شهدا به مدت 3 ساعت پذیرایی می کنیم.

مسئول ستاد اربعین شهرستان شاهرود تصریح کرد: موکب از غرفه هایی تشکیل شده چون چایخانه که با چای به سبک کشور عراق(چای شیرین) از بازدیدکنندگان پذیرایی می کند و  و نانوایی صلواتی است که حدود 2500 نفر پذیرایی می شوند و غرفه فرهنگی خواهران و برادران می باشد و عصرانه ای در حد وسع خودمان روزانه بیش از 2500 وعده عصرانه چه عدسی چه آش رشته باشد و هر چه بیاورند طبخ می کنیم و انشالله مورد قبول حضرت حق واقعه شود و هزینه این پذیرایی هم مردمی است و مردم ما را یاری می کنند که پذیرای بازدیدکنندگان و مهمانان شهدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار