محفل گرامیداشت روز پاسدار در روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و خانواده های آنان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۵۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی در این محفل با گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) پاسدار واقعی دین اسلام ، گفت: ما پاسداران وظیفه مان از اسممان مشخص می شود ؛ پاسدار انقلاب اسلامی.

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه پاسداری یک وظیفه است نه یک شغل افزود: ما پاسداران نباید خودمان را مثل یک کارمند حساب کنیم و ساعتی کار کنیم، ما باید در راه انجام وظیفه و دفاع از انقلاب و نظام و رهبری و خدمت به مردم این انقلاب اسلامی سر از پا نشناخته و یک روز و شب به وظیفه ی پاسداری خود عمل کنیم، چراکه اگر ما هم کارمندی عمل کنیم نهاد مقدس سپاه پاسداران ضربه خواهد دید و اگر سپاه ضربه ببیند انقلاب اسلامی ضربه می بیند.

وی در پایان از همه ی همسران و فرزندان پاسداران تقدیر و تشکر کرده و گفت: خانواده های پاسداران واقعا زحمت های زیادی می کشند و از طرفی تکلیف بیشتری بر گردن آنهاست، چراکه آنها هم مثل پاسداران باید الگوی دیگران باشند و کمک دست و همیار و همدل پاسداران.

بعد از این مراسم پاسداران به همراه خانواده های خود بر سر مزار پاک دو شهید گمنام دفن شده در شهر تکاب حاضر شده و به روح بلند آنان نثار فاتحه کردند.

ارسال نظرات