خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا:

عاشق و دلباخته شدن اهل بیت مطهری را مطهری کرده بود /اگر طهارت روحی باشد قطعا ناممکن ها ممکن می شود

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با حضور400 نفر از برادران و خواهران بسیجی در محل حسینیه دوم بهمن ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۵۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا استان آذربایجان غربی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته عقیدتی وسیاسی گفت: در زمان مطهری هم دشمنان مطهری در مقابل وی قرار داشتند هم دوستان او دوستان او با سنگ اندازی در مقابل راه وی مشکلاتی برای وی ایجاد می کردند و دشمنان با

تمام وجود در مقابل او ایستاده بودند اولین کسی که در مقابل نشریات منحرفان با وجود تمام خطرات ایستاد شید مطهری بود و ایشان فرمودند<<سینه ی من آماده است برای گلوله های منحرفین>>

وی افزود: عاشق و دلباخته بودن به اهل بیت عصمت و طهارت مطهری را مطهری کرده بود اگر طهارت روحی باشد قطعا ناممکن ها ممکن می شود برای خدا کار کردن مهم است شهید مطهری برا ی خدا کار و مبارزه کرد و برای خدا دست به قلم برداشت و نوشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا با اشاره به دلایل موفقیت شهید مطهری گفت: عوامل موفقیت معنویت و بصیرت بود ایشان پر از بصیرت بودند و با روحیه ای پر از معنویت و با بصیرتی بسیار بالا جنگیدند و تنها چیزی که آن زمان مهم بود اینان همه جا به رهبری لبیک گفتند.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: کشور و انقلاب را قلم ها نگهنداشته است انقلاب ما را خون شهدا و ایثارگری آنان نگهداشته است دفاع از انقلاب یعنی نهراسیدن و ایستادن و باید روحیه ی انقلابیون تقویت یابد امروز دشمن هر چه دارد به میدان آورده است و دشمن به شدت در پی این است که هدفی از این کشور بدست آورد.

وی با شاره به جریان انتخابات گفت: همگی باید پای صندوق های رای حاضر شویم و همدلی و اتحادمان را به دشمن نشان دهیم نکته دوم این است که فردی اصلح برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم فردی که به صلاح مملکت باشد و انقلابی باشد باید رسالتمان را در انتخابات انجام دهیم و شخصیت عظیمی که از آرمان انقلاب دفاع کند انتخاب کنیم و دینمان را نسبت به شهدا اداء کنیم.

لازم به ذکر است سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این مراسم مطالبی از مقام والای حجت الاسلام مرتضی مطهری بیان کردند و مراسم با تجلیل از نمونه های عرصه عقیدتی سیاسی به پایان رسید.

ارسال نظرات