خبرهای داغ:
به مناسبت روز پاسدار و معلم:

معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش خوی با فرمانده سپاه این دیدار کرد

معاون مديركل و مدیرآموزش وپرورش شهرستان خوی به همراه معاونین مدیریت با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار و روز پاسدار را به مدافعان حریم ولایت و میهن اسلامی تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۵۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، قدير محمدي در اين ديدار ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت سرور و سالارشهیدان، اباعبدالله الحسین (ع ) و روز پاسدار به فرمانده سپاه این شهرستان و مجموعه همکاران وی، به نقش بی بدیل نیروهای جان برکف سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در پاسداری از حریم ولایت و کشور اشاره و آرامش و امنیت کنونی کشور را مدیون دلاوریها و رشادتهای پاسداران میهن اسلامی دانست و از خدمات و تلاشهای این عزیزان در عرصه های مختلف تقدیروتشکر کرد.

معاون مديركل و مدیرآموزش وپرورش شهرستان خوی با اشاره به نقش بی بدیل امام حسین(ع) در پاسداری از اسلام گفت: سبز پوشان انقلاب اسلامی ایران به این دلیل که نقش امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان را ایفا می کنند به عنوان پاسدار خطاب داده شده اند چرا که می دانیم سپاه پاسداران نهادی است که در مقابل هجمه های سخت ونرم دشمنان ایستاده است ومبارزه می کند و با هوشیاری ادامه دهنده راه شهیدان هستند.

وی از همکاری گسترده و صمیمانه نیروهای انقلابی و ولایتمدار سپاه این شهرستان با برنامه های آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمود.

فرمانده سپاه شهرستان خوی نیزد این دیدار با ابراز خرسندی از حضور مدیرآموزش وپرورش این شهرستان و هیات همراه فرارسیدن روز معلم را به مدیرآموزش و پرورش و کلیه فرهنگیان تلاشگر این شهرستان تبریک وتهنیت گفت و معلمان را پرچمداران واقعی حفظ و حراست از حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب ونظام اسلامی دانست.

ارسال نظرات