خبرهای داغ:

تجلیل از معلم نمونه بسیجی در واحد مقاومت ادیب خوی

همزمان با هفته معلم مسئولین بسیج جامعه زنان سابق و فعلی و بسیج دانش آموزی سپاه خوی با حضور در واحد مقاومت ادیب از معلم نمونه بسیجی تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۴۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در راس اکیپی با حضور در واحد مقاومت ادیب از خواهر بسیجی خنجرخانی به عنوان معلم نمونه منطقه ای دیدار و تجلیل نمود.

خواهر لیدا سیرانی گفت: الگوی معلمان شهید مطهری است لذا باید فرهنگ و قلم و کتاب، اخلاق و عرفان شهید مطهری را در جامعه ترویج نمایند.

خواهر رزمجو مسئول سابق بسیج جامعه زنان سپاه خوی نیز با این عنوان که معلمان همواره باید علوم و دانسته های خود را به دانش آموزان بیاموزند و آنان رادر راه کسب علم و دانش بیشتر یاری کنند افزود: معلمان سفیران تعلیم و تربیت هستند که برای اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران، لبیک به خون شهدا، رهبری و آرمانهای امام راحل از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموز خواهران نیزبا این عنوان که بسیجیان همچنان در تمامی صحنه ها حضور دارند گفت: زمانی که بسیجیان نقش معلمی را در مدارس ایفا می کنند کلاس های درسی ما نیز سنگری می شود در برابر تهدیدها و ترفندهای دشمنان .

معصومه عاشق زده افزود: معلمان بسیجی باید منویات رهبری را در ابتدای کلاس های درسی به همراه گزیده ای از وصایای شهدا را برای دانش آموزان بیان و آنان را برای جامعه آینده آماده سازند.

وی همچنین از زحمات خواهر بسیجی سکینه خنجرخانی در عرصه فرمانده واحد ادیب و سرگروه صالحین تقدیر و تشکر نمود و انتخاب به جا و شایسته وی را به عنوان معلم نمونه منطقه ای تبریک و تهنیت گفت.

گفتنی است که در پایان با اهدای کارت هدیه و لوح تقدیر معلم نمونه از وی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار