اکبر عابدی:برنامه میزگرد دانشجویی باهمکاری بسیج دانشجویی و صداوسیما و با حضور دانشجویان بسیجی استان و با موضوع مطالبه گری از شورای شهر آینده و معضلات شهری ازساعت ۲۲ امشب در ۹ قسمت از شبکه تابان صداوسیما مرکز یزد پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۳۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ اکر عابدی مسئول روابط عمومی و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی اظهار داشت:برنامه میزگرد دانشجویی با حضور دانشجویان بسیجی استان و با موضوع مطالبه گری از شورای شهر آینده و معضلات شهری ازساعت ۲۲ امشب در ۹ قسمت از شبکه تابان صداوسیما مرکز یزد پخش خواهد شد.
وی افزود: در این برنامه ک هبا حضور دانشجویان بسیجی استان و کارشناسان صاحب نظر در حوزه شهر و شهرداری ها تولید شد مسائلی نظیر عدالت شهری، فرهنگ و معضلات اجتماعی شهر، بهداشت و سلامت شهروندان، معماری شهری و بافت قدیم و جدید شهری مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

محمد رضا طایفی تهیه کننده، محسن غلام زاده کارگردان و محسن فلاج مجری این برنامه هستند.

گفتنی است بیش از این نیز برنامه های متعددی سیاسی اجتماعی نظیر نبض دانشجو، روز سیزدهم و...با همکاری بسیج دانشجویی استان یزد و صدا و سیما مرکز استان تولید و پخش شده بود که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته بود.
ارسال نظرات