خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان تاکید کرد
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان با تاکید بر نقش معاونت عقیدتی‎سیاسی در صیانت از سپاه و بسیج در برابر انحرافات عقیدتی، سیاسی و اخلاقی گفت : بینش سیاسی در مجموعه بسیج تقویت می شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۲۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
وجیهه محمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی پیرامون انتخابات اظهار داشت: این نشست با حضور اعضای شورا و بسیجیان حوزه حضرت زهرا(س) در نماز خانه سپاه ناحیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه صیانت از بسیج در برابر انحرافات عقیدتی، سیاسی و اخلاقی از وظایف معاونت عقیدتیسیاسی است، بیان داشت: تلاش ما براین است تا با برگزاری نشستهای بصیرتی و هدایت سیاسی با دعوت از سخنرانان مجرب و هادیان سیاسی کشوری در راستای منویات مقام معظم رهبری، بینش سیاسی را در مجموعه بسیج تقویت کنیم.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان با اشاره به تقارن هفته عقیدتی سیاسی امسال با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا عنوان کرد: این هفته فرصت مناسبی جهت بصیرت افزایی بسیجیان در راستای انتخاب اصلح است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست دخالت بسیج در طرفداری یا عدم طرفداری از کاندیدای خاصی نیست، تصریح کرد: بر اساس اصل 150 و 151 قانون اساسی این نهاد وظیفه نگهبانی و حفظ دستاورد ها و ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات