وزیر سابق اطلاعات خبرداد:

نیروهای کار کشته ماموران سیاسی آمریکا، درقالب یک گروه علمی به دانشگاه تهران آمدند

وزیر سابق اطلاعات از آمدنِ نیروهای کار کشته ماموران سیاسی آمریکا، درقالب یک گروه ظاهرا علمی به دانشگاه تهران خبرداد وگفت: 13 میلیون مقاله توسط دانشمندان آمریکایی نوشته شده که در زمینه فروپاشی آمریکا است.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۰۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان؛ حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در همایش بزرگ  روحانیون ایثارگر با اشاره به ایستادگیِ محکم امام(ره) درباره مقوله ولایت فقیه اظهارکرد: دقت در افکار شهید مطهری با توجه به تأیید حضرت امام(ره) روی اندیشه ها و کتاب هایِ ایشان بسیار اهمیت دارد و این همایش نیز اندیشه مطهر و درباره اهداف و اندیشه‌های استادمطهری است.

وی به مقابله شهید مطهری با افکار دشمنان ازطریق سخنان و نوشتن کتاب اعلام کرد:شهید مطهری در یک مصاحبه تلویزیونی به مبحث جمهوریت در کنار اسلامیت پرداخت.

 وزیرِ سابقِ اطلاعات با بیان اینکه اگر درباره اعیاد شعبانیه تأمل کنیم به ارتباطاتی پی می بریم، افزود: بین ولادت امام حسین(ع) و نیمه شعبان، ارتباطات ظریفی وجود دارد.

مصلحی با تاکید براینکه درباره انتخابات باید بدانیم اهداف دشمن چیست و ما هم لازم است وظیفه خودمان را بشناسیم، گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها به موضوع نفوذ دشمن اشاره و اعلام کردند که دشمن بازیگری سنگینی را برای نفوذ در انتخابات به راه انداخته است.

وی با اشاره به اینکه یک بخش بازیگران فعال درانتخابات، داخلی و بخش دیگر خارجی هستند که بحث نفوذ را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: ضد انقلاب در خارج از کشور در حال تألیف کتاب درباره انقلاب است تا از این طریق بخواهد به دروغ به اندیشه‌ها وارد شود.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به آیات متعدد قرآن در زمینه سیر تکاملی و سقوط یهود، و نپرداختنِ ما به تفسیر این مباحث، تاکید کرد: یهود صهیونیست برای ایجاد تکفیری ها سرمایه گذاری کرده، و سند وجود دارد که صهیونیزم، حکومت حاکمه عربستان سعودی را ایجاد کرده‌ است و اینها برای ورود به بحث انتخابات، از طریق منافقین و دشمنان، طراحی هایی کرده اند.

مصلحی با بیان اینکه بازیگران منطقه‌ای، تکفیری‌ها و سعودی ها هستند و امروز عربستان نیز درمورد تکفیری ها سرمایه گذاری کرده که عقبه آنها موصاد است، افزود: کتابی به نام امپراطوریِ هالیوود وجود دارد که درآن، 40 صهیونیست خاطرات خود را درباره راه‌اندازیِ هالیوود برای مقابله با اسلام تعریف می‌کنند.‌

وی با اشاره به مشترک بودنِ آمریکا با اتحادیه اروپا در مقابله با انقلاب اسلامی گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا با انقلاب اسلامی مقابله می‌کنند زیرا می‌دانند به واسطه انقلاب اسلامی اهدافشان مورد تهدید است و اخیراً شاهد رفت و آمدهای اروپایی‌ها به ایران هستیم و نباید فریب این ارتباطات را بخوریم.

وزیر سابق اطلاعات با تصریح براینکه استکبار در تلاش برای رواجِ اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی است، تاکید کرد: به حول الهی، آمریکا در حال فروپاشی است و بسیاری از اندیشمندانش اعتراف کرده اند که در مباحثِ فرهنگی، اجتماعی و... به بن بست رسیده‌اند.

مصلحی خاطرنشان کرد: 13 میلیون مقاله توسط دانشمندان آمریکایی نوشته شده که در زمینه فروپاشی آمریکا است.

وی با بیان اینکه اخیرا خبری مبنی بر آمدنِ یک گروه علمی به دانشگاه تهران به دستمان رسید، افزود: زمانی که این خبر را شنیدم، حساس شدم و گفتم پیگیری کنند و متوجه شدیم که این گروه به ظاهرِ علمی، از نیروهای کار کشته ماموران سیاسی آمریکا بودند.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه رفت و آمدهای دو سال اخیر، پس از برجام،  همه با یک هدف خاص بوده است، گفت: همه جا مدعی بودند که تفاهمنامه امضا شده و بین آمریکا واروپا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تقسیم کار شده است.

مصلحی اهدافِ استکبار برای انتخابات را سه هدفِ کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت عنوان و ابرازکرد: در بخش اول قصد دارد تا از طریق نفوذ در بدنه نظام، جریان همسو با خودش را نگهدارد تا به اهدافش برسد و در برنامه میان مدت درصدد است، تا با مشروعیت بخشیدن به برخی از برنامه‌ها از جمله اختلاس، به اهدافش دست یابد.

مصلحی با اشاره به حضور فرزندِ برخی از افراد در خارج ازکشور، که موجب ارتباط گرفتن با دشمن بوده است، بیان کرد: زمانی که به برخی از ارتباطات می‌پردازیم، می‌بینیم که دختر و پسر یکی از افراد در اروپا و آمریکا حضور دارد.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 نیز اعلام کرد ما کاری به انتخابات نداریم و نظام را مورد هدف قرار داده‌ایم، افزود: فتنه 88 ظاهرا تمام شد اما عده‌ای هنوز نیز با استکبار همراهی دارند و در فتنه 88 عده‌ای از بیت‌المال هزینه می‌کردند تا تعدادی علیه رهبری و ارزش‌های نظام صحبت کنند، بنابراین دشمن در صدد حضوری دوباره برای براندازی نظام بوده است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به قصد دشمن برای ضربه زدن به کشور از طریقِ نفوذ در بدنه نظام، گفت: دشمن می‌خواهد مردم و نخبگان را از طریق نفوذ دچار مشکل کند و با 10 کار طراحی شده، موجب می شود که مردم و نخبگان دچار اشتباه محاسباتی شوند و تصمیم غلط بگیرند و نخستین کار دشمن تهدید و ترساندن است و هر بار در برنامه‌های تلویزیونی خود می‌گویند گزینه نظامی روی میز است.

مصلحی تصریح کرد: برای همین ممکن است فردی بخواهد رأی خود را بنویسد، می‌گوید به کسی رأی دهیم که جنگ نشود که این باور غلط است و مقام معظم رهبری( مدظله العالی) اخیرا فرمودند که مردم با ایستادگی خود جلوی جنگ را گرفتند.

وی با بیان اینکه هر بار ظریف می‌خواست برای مذاکره برود اوباما مصاحبه می‌کرد و می‌گفت گزینه نظامی روی میز است، خاطرنشان کرد: ظریف نیز یک بار گفت اگر آمریکا بخواهد تسلیحات نظامی ما را مورد هدف قرار دهد، یک دکمه را فشار دهد، تسلیحات ما نابود می‌شود، که این حرف کاملاً غلط بود.

وزیرسابق اطلاعات با تصریح براینکه دشمن امروز سرمایه‌گذاری سنگین کرده تا چهار دو قطبی در کشور ایجاد کند، افزود: نخستینِ آن دوقطبی جنگ و صلح  و دوقطبی دوم که در حال راه‌اندازی است، می‌گویند ما قصد بازگشایی ارتباطات را داریم اما عده‌ای دیگر به فکر انسداد هستند.

مصلحی با بیان اینکه دشمن از ملت ایران در هراس است زیرا هر جا ملت ایران ورود کرد دشمن بیچاره شد، گفت: رئیس جمهور روسیه وارد ایران شد و خدمت مقام معظم رهبری( مدظله العالی) رسید و سپس، تمام معادلات به‌هم خورد و اکنون دستگاه اطلاعاتی آمریکا تمام هستی خود را گذاشته تا بفهمند چه مذاکراتی انجام شده است.

وی ابراز کرد: باید به کسانی که دو قطبی دوم را ایجاد می کنند، گفت درباره مباحث عراق چه کسانی ورود کرده‌اند و عده‌ای ذلت را با بازگشایی اشتباه گرفته‌اند.

وزیرسابق اطلاعات با اشاره به اینکه دو قطبی سوم این است که می‌گویند ما به دنبال خنده مردم و دیگران به دنبال گریه مردم هستند، اعلام کرد: ما می‌گوییم زمانی که فردی بیکار و زندگی‌اش رو به فناست، چگونه می‌خواهی او را به کنسرت بفرستی و بخندانی، جمعیت زیادِ بیکار را چطور می‌خواهند بخندانند؟ باید در ابتدا مشکلات معیشتی را برطرف کنند!

مصلحی با بیان اینکه تهدید به تحریم و وعده دروغ در انتخابات از مباحثی است که می‌خواهند بر فضای انتخابات تاثیر داشته باشد، افزود: در قضیه برجام گفتند، قرار است 8 میلیارد دلار، آزاد شود و به کشور بیاید که یک سال و اندی از آن گذشته و حتی یک ریال آن را نیز به داخل کشور نیاورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اقدام دیگر دشمن در انتخابات، مشغول کردن به خیال‌پردازی است، گفت:  دشمن می‌خواهد ما را سرگرم کند و زیبا نشان دادن اقدام نادرست از دیگر برنامه‌هایی است که دشمن طراحی کرده و شایعه‌سازی و دروغ پردازی و القای یأس و ناامیدی به مردم از دیگر برنامه‌هاست که قصد تخریب اذهان مردم را دارد.

وزیرسابق اطلاعات با تصریح براینکه برخی‌ها ادعای این را داشتند که جلوی تهدیدات دشمن را گرفته و از وقوع جنگ جلوگیری کرده‌اند، اظهارکرد: ما هر موقع، از رسانه‌های مختلف اخبار را دنبال می‌کردیم همیشه گزینه نظامی دشمن روی میز بود و کشور را تهدید می‌کردند پس چگونه جلوی تهدیدات دشمن را گرفتید؟

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار