نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

بانک مرکزی بهتر است که یک خانه تکانی اساسی داشته باشد

محسن صرامی فروشان با بیان اینکه بانک مرکزی بهتر است که یک خانه تکانی اساسی داشته باشد گفت: بانک مرکزی از ظرفیت های جوان و نخبه ای که در کشورمان به وفور یافت می‌شود بهره وری کند.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۹۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۴

محسن صرامی فروشان نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  بانک مرکزی نظارت خود را نتوانسته به شکل کامل اعمال کند؛ با توجه به اینکه در شرایط انتخاباتی به سر می‌بریم  و شعارهای انتخاباتی هم در زمینه اقتصادی فراوان از سوی کاندیداها ارائه می‌شود از اینرو بهتر است که بانک مرکزی هم عزم جدی برای تحولات اساسی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی بهتر است که یک خانه تکانی اساسی داشته باشد: انتظار می‌رود تا بانک مرکزی برای اینکه عملکرد مطلوب در آینده مالی و اقتصادی کشورمان را فراهم کند  بتواند از ظرفیت های جوان و نخبه ای که در کشورمان به وفور یافت می‌شود بهره وری کند.

وی در ادامه بیان داشت: سیستم بانکی درکشورمان از پویایی لازم برخوردار نیست . این در حالی است که سیستم بانکی در فرایند توسعه اقتصادی نقشی موثر دارد. از اینرو ناموفق بودن سیستم بانکی نمی‌تواند راهبرد حمایت از تولید ملی، الگوی توسعه صنعتی بومی، با رویکرد اقتصاد مقاومتی را ایجاد کند.

صرامی فروشان در خاتمه افزود: سیستم بانکی باید شرایط اقتصادی تولیدمحور با حمایت از تولید ملی را در برنامه های مالی مدنظر قرار دهد.

ارسال نظرات