با حضور اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد:
به همت مدیر و معاون پژوهش مدرسه اردوی یک روزه علمی، پژوهشی به روستای قطرم، معروف به ماسوله کویر با حضور اساتید و کادر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۷۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت استاد شهید مطهری و هفته معلم به همت مدیر و معاون پژوهش مدرسه اردوی یک روزه علمی، پژوهشی به روستای قطرم، معروف به ماسوله کویر با حضور اساتید و کادر برگزار شد.

در این اردو که با هدف ایجاد و تقویت روحیه پرسشگری و افزایش دانش تحلیلی و استدلالی برگزار شد تاریخچه و سیر تاریخی زیارتگاه پیرقطرم توسط فاطمه ابوالحکیمی معاون پژوهش مدرسه بیان شد.

در ادامه این اردو اساتید پس از بازدید از نقاط دیدنی این روستای زیبا طی نشستی به بحث و تبادل نظر در خصوص نیازسنجی موضوعات کاربردی جهت تدوین مقاله و پایان نامه بر اساس اولویت پرداختند.

از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست علمی می توان به راهبرد عملی و علمی جذب نوجوانان به نماز، علل کمرنگ شدن معنویات در بین جوانان، راهکارهای درونی کردن ارزش های اسلامی در بین نوجوانان، بررسی روش های نادرست در آموزش دینی نوجوانان، رابطه تأثیرات فضای مجازی و تربیت دینی خانواده ها و مهارت های ضروری برای همسرداری و ... اشاره کرد.

گفتنی است روستای قطرم معروف به ماسوله کویر در 50 کیلومتر شهرستان بافق قرار دارد.


ارسال نظرات