نماینده مردم آبادان در گفت‎و‌گو با «بسیج»:
شرفی گفت: اصلح کسی که به اولویت امروز کشور توجه داشته باشد که از اولویت‎های امروز کشور مسائل اقتصادی است و براین اساس باید فردی روی کار بیاید که با تمام توان در صحنه ورود کند و کاربلد باشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۶۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون شاخصه‎ها و ملاک‎ها برای تصدی ریاست جمهوری کشور بیان کرد: یکی از این شاخصه‎ها تعیین کننده در شناخت فرد اصلح برای عهده‎دار شدن کرسی ریاست جمهوری کشور این است که به اولویت امروز کشور توجه داشته باشد که از اولویت‎های امروز کشور مسائل اقتصادی است و براین اساس باید فردی روی کار بیاید که با تمام توان در صحنه ورود کند و کاربلد باشد و کارشناسانه مسائل را مرتفع کند.
 
شرفی در ادامه این مطلب گفت: فردی اصلح است که از قشر پایین جامعه برگرفته باشد و به این قشر نیز وفادار باشد و بر این اساس نیز سازوکار خود را مشخص کند.
 
نماینده مردم آبادان در خاتمه اظهار داشت: اگر مردم بتوانند در انتخابات پیش‎رو فرد اصلح را برای تصدی قوه مجریه کشور انتخاب کنند قطعا می‎تواند در روند مرتفع کردن مشکلات جامعه و بهبود طرح‎ها و پیاده کردن برنامه ششم توسعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

ارسال نظرات