خبرهای داغ:
رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین:
رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوی مطرح کرد: در جهت تقویت بنیه‌ی علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۳۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری سیج در قزوین، مراسم گرامیداشت هفته جانباز و تجلیل از اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سیدابوالحسن نائینی رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)استان قزوین برگزار شد.    
در این مراسم، نائینی گفت: حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) یک نعمت است زیرا به ما انرژی می‌دهند تا بیشتر در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه در جهت تقویت علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر وظیفه داریم تلاش کنیم، افزود: مسوولان دانشگاه تلاش دارند تا با برگزاری کلاس‌های تقویتی و ارایه‌ی مشاوره توسط اساتید مشاوره به این هدف دست یابند.
در ادامه این مراسم، دکتر زینب داودی مدیرکل اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) استان قزوین، ضمن ارایه‌ی گزارش از فعالیت‌های این اداره، به نقش اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در بالا بردن کیفیت آموزشی دانشجویان اشاره کرد و از فعالیت‌های آنها تقدیر نمود.
در ادامه مراسم فوق، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تقدیر از زحمات مسوولان و اساتید مشاوره دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: اگر پیشرفت تحصیلی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در این دانشگاه فراهم شده مرهون زحمات و اقدامات موثر شما بزرگواران است.
وی افزود: مسوولان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین توجه‌ی ویژه به امور فرهنگی و تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دارند که امیدواریم این روند تداوم یابد.
در ادامه این مراسم، اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت ارتقای کیفیت طرح استاد مشاور به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و کارکنان واحد آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تجلیل کردند.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها