خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بشرویه:

اجرای بیش از 40برنامه، هفته عقیدتی سیاسی در بشرویه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بشرویه گفت: کمک به دستیابی به دو بصیرت دینی و سیاسی از مهم ترین وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه می باشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۳۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه در نشست خبری برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج با اصحاب رسانه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده بیش از ۴۰ برنامه جهت اجرا در سطح بسیج و سپاه پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد:  این هفته با عنوان "شهید مطهری نماد تولید اندیشه اسلامی" نامگذاری شده است. کمک به دستیابی به دو بصیرت دینی و سیاسی از مهم ترین وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و تولید در صدد هستیم تا در مناسبت های مختلف برای دستیابی به این دو مهم دست یابیم.


 
دهقانی گفت: امری که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران را از سایر نیروهای نظامی در کشورهای دیگر متفاوت می کند مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه می باشد.


وی اظهار داشت: بصیرت دینی و بصیرت سیاسی دو امری ست که انسان برای دستیابی به رستگاری باید هر دو آن را با هم داشته باشد، لذا کمک به دستیابی به این دو نوع بصیرت از وظایف مسئول عقیدتی سیاسی سپاه است.


 
دهقانی به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در بشرویه اشاره کرد و افزود: مطابق برنامه سنوات گذشته برای بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت فیلسوف و حکیم فرزانه علامه استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و همچنین هفته معلم در بسیج، ستاد بزرگداشت این هفته به منظور اجرای برنامه‌های گرامیداشت این هفته تشکیل شد.


وی ادامه داد: این ستاد نسبت به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت، هماهنگی و برنامه ریزی لازم را داشته و طبق برنامه ریزی انجام شده بیش از ۴۰ برنامه جهت اجرا در سطح بسیج و سپاه پیش‌بینی شده است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بشرویه گفت: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، تقدیر از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برتر، برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی عمومی، مسابقه بزرگ کتابخوانی، برگزاری مراسم یادبود شهدای فرهنگی و دانش آموز، زنگ سپاس از معلم استقبال و تقدیر از معلمان توسط دانش آموزان بسیجی دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا جانبازان و ایثارگران که در عرصه معلمی و مربیگری در سپاه و بسیج فعالیت داشتند فعالیت داشتند، برگزاری همایش پیاده روی مربیان و برپایی نمایشگاه آثار شهید مرتضی مطهری و... از جمله مهم ترین برنامه های این هفته می باشد.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها