خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر، مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از زحمات کارگران بنیاد تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۲۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با کارگران بنیاد استان گفت: کارگران قشر بسیار زحمتکش و موثر در عرصه‌ی تولید و پیشرفت کشور هستند.
وی افزود: کارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نهاد آرمانی در جهت ارایه‌ی خدمات به جامعه بزرگ ایثارگری تلاش می‌کنند که از زحمات آنها تجلیل می‌کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ابراز کرد: در آموزه‌های دینی و احادیث و روایت اهل‌بیت(ع) به پاسداشت زحمات کارگران تاکید ویژه شده که این مطلب بیانگر اهمیت دادن و ارزش گذاشتن به زحمات فراوان این قشر معظم جامعه می‌باشد.
این مسوول با اشاره به اینکه در دیگر مکتب‌ها، به کار، نگاه یک بعدی فقط برای کسب درآمد و منفعت دیده شده است، تبیین کرد: در مکتب اسلام به کار، علاوه بر این دیدگاه، منفعت رساندن به دیگران نیز توجه شده است.
حقایق‌پور با بیان اینکه در روایات، هر کسی که بار زندگی خود را بر دوش دیگران بیاندازد، مورد نکوهش قرار گرفته است، اذعان کرد: همچنین احادیث متعددی مبنی بر اینکه کار کردن مقدس است و ارزش والایی دارد، داریم که مطالب فوق بیانگر این می‌باشد که همه باید به دنبال کار و تلاش باشند.
وی با اشاره به اینکه امام علی(ع) نخلستان‌های فراوانی را می‌کاشت و سپس آنها را برای منفعت رساندن به دیگران وقف می‌کرد، مطرح کرد: همه ما در کار کردن باید سیره این امام بزرگوار را الگو قرار بدهیم تا بتوانیم در نزد خداوند منزلت والایی داشته باشیم.  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: کارکنان و کارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در هر سمتی قرار دارند باید تلاش کنند به دیگران منفعت برسانند تا رضایتمندی خداوند را به دست آورند.
این مسئول تصریح کرد: کارکنان و کارگران بنیاد در کنار یکدیگر می‌توانند رسالت بزرگی که بر عهده دارند، به درستی انجام بدهند و در انجام وظایف‌شان موفق باشند.
در ادامه نشست، یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تبریک روز کارگر گفت: به پاس زحماتی که کارگران بنیاد متحمل می‌شوند، به آنها خدا قوت می‌گویم.
وی افزود: کارگران بنیاد از صادق‌ترین و پاک‌دست‌ترین کارگران هستند و ما به وجود آنها افتخار و از زحمات‌شان تجلیل می‌کنیم.
گفتنی است: در پایان این نشست، مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای هدایایی از زحمات کارگران بنیاد استان تجلیل کردند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها