مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛
حجت الاسلام موحد گفت: این خط حسین بن علی (ع) است که آنرا امروز در وجود ولایت فقیه میبینیم و مصداق انرا در سی و هفت سال دیدیم که هرکس سورار کشتی ولایت نجات پیدا کرد و هرکس پیاده شد پشیمان و سقوط کرد و حسین بن علی(ع) در بین شیعیان وبین ازادی خواهان جهان جایگاه بالایی دارند.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۲۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسمی به مناسبت هفته عقیدتی به همت حوزه نمایندگی و معاونت عقیدتی در حسینیه لشگر برگزار گردد.

در این مراسم حجت السلام والمسلمین موحد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و حلول ماه شعبان اظهار داشت:  امام صادق(ع) در یک کلام نورانی میفرمایند؛ دنیا مثل دریا میباشد، امدو رفت، جز و مد دارد اگر میخواهیم در این دنیایی که شبیه دریا است نجات پیدا کنیم یک کشتی نیاز داریم ان کشتی هم تقوای الهی است.

وی افزود: بار کشتی ایمان انسان است و اگر میخواهی در این دنیای پر تلاطم نجات پیدا کنید باید سوار کشتی اهل بیت شوید که ناخدای ان کشتی اهل بیت (علیهم السلام )هستند.

حجت الاسلام موحد گفت: دریا موج دارد، موج سیاسی، موج اخلاقی، موج عقیدتی، موج اقتصادی، اگر میخواهیم نجات پیدا کنیم باید سوار کشتی شویم که ناخدای آن حسین بن علی(ع) میباشد.

وی بیان داشت: اگر جامعه تاریک است، اگر جامعه سوی گناه میرود عقل انسان سیاه میشود و چشم انسان الوده میشود و یک چراغ است که راه را روشن میکند ،وان هم مصباح الهدی حسین بن علی(ع) است.

حجت الاسلام موحد با اشاره به  یکی از سخنرانی های رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مقایسه شخصیت های حضرت ابالفضل العباس(ع) و محمد حنفیه و هردو برادر و هردو فرزندان اقا امیرالمنین(ع) فرموده،  محمد حنفیه سوار بر کشتی امام حسین(ع) نشد ولی اقا ابالفضل العباس (ع) سوار بر کشتی امام حسین (ع) شد حالا عیار اقا اباالفضل العباس (ع) بالاتر هست یا محمد حنفیه، قطعا عیار حضرت عباس (ع) به مراتب بالاتر است چون او سوار کشتی نجات اقا امام حسین شد امروز میبینیم که عیار حضرت عباس (ع) بی نظیر است.

وی افزود: این خط حسین بن علی (ع) است به امروز رسیده  که آنرا در وجود ولایت فقیه میبینیم و مصداق انرا در سی و هفت سال دیدیم که هرکس سورار کشتی ولایت نجات پیدا کرد و هرکس پیاده شد پشیمان و سقوط کرد و حسین بن علی(ع) در بین شیعیان وبین ازادی خواهان جهان جایگاه بالایی دارند.

گفتنی است، در اخر از مربیان و پاسداران نمونه و جمعی از سربازان تقدیر و هدیه و لوح یادبود اهدا گردید.



خبرنگار بسیجی: شمایلی




ارسال نظرات
پر بیننده ها