رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به تهران و همچنین بارش باران در محورهای ۵ استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۹۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهرها را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک پرحجم در آزادراه و همچنین جاده قدیم دو محور ساوه ـ تهران و قم ـ تهران پرداخت و گفت: در جاده قدیم کرج و همچنین محور پاکدشت در هر دو  مسیر نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در خصوص ترافیک آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران اعلام کرد: در محدوده مهرشهر تا پل فردیس در آزادراه قزوین ـ کرج و پل فردیس تا کلاک و گرمدره در آزادراه کرج ـ تهران، ترافیک نیمه‌سنگین جریان دارد.

وی به بارش باران در اغلب محورهای استان‌های اصفهان‌، زنجان و چهارمحال و بختیاری پرداخت و گفت:‌ در محورهای میاندوآب ـ بوکان و سردشت ـ نقده در آذربایجان غربی و آبیک ـ همدان در استان قزوین باران می‌بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص مه‌گرفتگی‌های موجود در محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: در محور کرمانشاه ـ خسروی در استان کرمانشاه و رشت ـ انزلی در استان گیلان، مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ارسال نظرات