خبرهای داغ:
با صدور حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) صورت گرفت:

انتصاب حمدالله عاشوری بعنوان مسئول اردویی وگردشگری سپاه صاحب الامر(عج)

طی حکمی از سوی سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامرعج سرهنگ دوم پاسدار حمدالله عاشوری به عنوان مسول اردویی و گردشگری راهیان نور معارفه و سرگرد پاسدار محسن کریمی تودیع شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۹۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین مراسم تودیع و معارفه مسئول اردویی و گردشگری سپاه صاحب الامر(عج) که صبح امروز(چهارشنبه) با حضور عباس برزگر در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، محسن کریمی تودیع و حمدالله غاشوری به عنوان مسوول اردویی و گردشگری سپاه استان منصوب شد.

محسن کریمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از تمام کسانی که در این مدت با بنده همراهی کردند تقدیر و تشکر نموده و بهترین افتخار بنده این است که لقب خادم الشهدا را  داشتم  همه پاسداران و مردان انقلابی توفیق حضور در سرزمین نور را برای خود افتخار می دانند .

وی افزود: از تمام توان خود برای خدمت رسانی به زایرین شهدا استفاده خواهم کرد و هرکمکی از دست بنده بر آید در راه  شهدا دریغ نخواهم کرد  و تنها در خواست بنده از مسولان این است که ابزار امکانات و فضا به اندازه کافی  در اختیار مدیریت جدید قرار دهند.

حمد الله عاشوری  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسول سابق  اردویی و گردشگری سپاه استان گفت: برای پیشرفت در کار ها و برگزاری هر چه با شکوهتر راهیان نور و سایر اردوهای ارزشی از تجربیات  برادر کریمی استفاده خواهیم کرد .

وی در پایان افزود:  کارهای بسیار بزرگی باید صورت گیرد تا این مانور بزرگ فرهنگی به درستی به نسل جوان منتقل شود  تا بهره برادری معنوی و انقلابی این زیارتگاه در تمام سطوح جامعه نهادینه شود.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها