خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه خوسف استاد مطهری را نمونه بارز علم آموزیو پژوهش برشمرد و گفت: آثار فاخر شهید مطهری گنجینه ای گرانبها برای حال و آیندگان است.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۸۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد نظری فرد در نشست خبری بمناسبت هفته بزرگداشت معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: شهید مطهری اسوه تقوا و پرهیزکاری بود و همه معلمان و مربیان عرصه تعلیم و تربیت باید به مقام خود افتخار کنند.

وی استاد مطهری را نمونه بارز علم آموزی و پژوهش برشمرد و افزود: آثار فاخر شهید مطهری گنجینه ای گرانبها برای حال و آیندگان است.

نظرفرد گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برنامه های متنوعی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است و انشاا... شاهد حضور کلیه بسیجیان، فرهنگیان و مردم عزیز شهرستان در این برنامه ها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوسف افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با امام جمعه شهرستان خوسف، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری مراسم محوری نشست روشنگری با سخنرانی سخنران کشوری از مهمترین برنامه های ناحیه سپاه در سطح شهرستان خواهد بود.

وی حضور بسیجیان در نمازجمعه، برنامه صبحگاه دانش آموزی ، پیاده روی خانوادگی و محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و گفت: سپاه و بسیج همواره در امر تبیین و روشنگری برای قشرهای مختلف مردم کوشا بوده و امیدواریم بتوانیم ذره ای از زحمات مربیان و معلمان عزیز را جبران کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها