مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد گفت: برخی افراد در داخل کشور با بازی در پازل دشمن احساس ضعف می کنند و حال آنکه جبهه استکبار در برابر انقلاب اسلامی ایران مستأصل شده و در ورطه نابودی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید هاشم موسوی صبح امروز در همایش حکمت مطهر در تربت حیدریه اظهار کرد: همه اختلافاتی که در انسانها وجود دارد بخاطر ان است که یکدیگر را بهتر بشناسیم اما این ملاک برتری افراد نیست، بلکه هر کس بهتر به تکالیف خود در همه عرصه ها عمل کند او از دیگران نیز برتر است.
 
وی تصریح کرد: همه ما موظفیم که تفکرات را به یکدیگر منتقل کنیم و ملاک برتری را تقوای الهی بدانیم، گاهی انسانها هزینه زیادی می کنند اما اقدام آن بموقع نبوده و اثری در جامعه اسلامی ندارد.
 
موسوی به جریان توابین و سلیمان خزاعی در بعد از واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: پس از اینکه سر حسین بن علی(ع) به نیز شد، جریان توابین شکل گرفت، اما اقدام آنها بموقع نبود و بی اثر شد، مانند همین جریان در فتنه سال ۸۸ اتفاق افتاد و هنوز برخی نخبگان بعد از یکسال نمی دانستند حق و باطل کدام است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد خاطر نشان کرد: ملاک تشخیص در فضای غبارآلود ولایت فقیه است که مانند یک قطب نما راه صحیح را به انسانها نشان می دهد.
 
وی مهمترین وظیفه حاکمیتی را اصلاح دین مردم دانست و افزود: برخی افراد با عناوینی مانند بهشت زوری می خواهند دین را به حوزه های علمیه مرتبط کنند و حال انکه مهمترین رسالت بخش حاکمیتی اصلاح دین و برقراری احکام اسلامی است.
 
موسوی ادامه داد: برخی افراد در داخل کشور با بازی در پازل دشمن احساس ضعف می کنند و حال آنکه جبهه استکبار در برابر انقلاب اسلامی ایران مستأصل شده و در ورطه نابودی قرار گرفته است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد اظهار کرد: در زمانی که کشورهای انگلیس، فرانسه و امریکا رزمایش مشترک نظامی با محوریت شبیه سازی حمله به جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس را برگزار می کردند در همان زمان هیئت فرانسوی با مقامات ایرانی مذاکره می کرد و هیچ تذکری در این خصوص به انها اعلام نشد، این همان احساس ضعفی است که دشمن از این طریق تهدیدات و تحریم ها را بر علیه این ملت اعمال می کند.
 
وی بیان داشت: انچه در این مدت چند سال برای ملت ایران از سوی دولتمردان تبیین شد بحث سازش و تعامل و اسلام رحمانی بود و حال انکه خداوند برای دشمنان نیز اشداء علی الکفار است.
 
همایش حکمت مطهر صبح امروز با حضور کارکنان و هادیان عقیدتی سیاسی ناحیه در محل نمازخانه شهید حاج عبدالحسین برونسی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها