مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع):

شهید مطهری مصداق بارز یک انسان کامل است

حجت الاسلام سرافراز در همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، شهید مطهری را مصداق بارز یک انسان کامل دانست.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۵۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و روز معلم وگرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی درسپاه با حضور فرماندهان، مسئولین و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری برگزار شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی (علیه السلام ) در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری خاطر نشان کرد: بی توجهی به آثار منحصر به فرد آن شهید والا مقام موجب دور شدن نسل جوان از مسیر انقلاب می گردد.

حجت الاسلام کریم سرافراز در ادامه بیا ن داشت: ضعف در سیستم مدیریتی دولت باعث ضربه به جریان انقلاب و در نهایت موجب بی اعتمادی مردم نسبت به نظام را موجب خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام )گفت: امروز سپاه و بسیج برای حفظ نظام و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هماهنگ و یکصدا در مدار رهبری حرکت می‏کنند.

وی، با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت نیز به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بر همه لازم است که یکصدا و یکپارچه پای صندوقهای رای حاضر و به شخص اصلح رای دهیم تا انقلاب در برابر توطئه های دشمنان بیمه گردد.

در پایان این همایش از مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات